jubke Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Hallo, ik heb een DM8000 tot volle tevredenheid,image New enigma2 2.84,ik share intern. af en toe komt het voor dat ik de CCcam 2.14 opnieuw moet starten,waar ik voordien nooit last van had,zou het kunnen liggen aan het intern sharen. groet Jubke
Gast mark1234 Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Ja, toen ik upgrade van CCcam 2.12 naar 2.14 heb ik ook het probleem gekregen dat ik CCcam af en toe moest herstarten om weer beeld te krijgen. Ik heb het niet opgelost maar heb wel een scenario waarbij het bij mij mis gaat. Als ik namelijk naar een RAI kanaal ga (bijv Rai Uno) en daarna naar Nederland 1, dan heb ik dus geen beeld meer op Nederland 1 en moet ik de CCCam herstarten om weer beeld te krijgen. Blijkbaar zit er iets in het RAI kanaal wat CCCam om zeep helpt.
jubke Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2010 probleem nog steed niet opgelost,nieuwe image geplaatst,nieuwe CCcam geplaatst,probleem blijft. Echt niemand??? Groet jubke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen