Gast Kimble Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Verzet mijn laptop op het buro om even een tuner open te schroeven, zet ik hem op de OSLink. Resultaat een afgebroken zelf-verend pennetje. Poging gewaagd om hem recht te buigen was een afgebroken pennetje waar ik niks meer mee kon beginnen. Heeft iemand zo'n pennetje liggen. Als ik nu moet gaan bestellen wordt ik niet vrolijk van de verzendkosten en de minimum orderkosten. (56,80+ pennetje ) Mocht iemand een andere oplossing hebben of adviseren er 4 nieuwe in te zetten en die ook te hebben dan hoor ik het graag. Thanks
Zilverster Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 @Kimble, Heb nog wel wat op voorraad, alleen niet verend. Zelf altijd gebruikt als vervanging en ze werken goed. Het kan natuurlijk zijn dat jij een andere Oslink hebt, dat weet ik niet, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 @Kimble, Gaat het om 4 of 5 pennen bij de Oslink, dat weet ik even niet meer. Heb er net 5 uit een zakje gehaald, dan kan je ze allemaal vervangen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Kimble Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Daar had ik nog niet eens gekeken De prijs zakt al, minimum orderkosten (ben je van verzendkosten af) 25 Euro. Maar kijken wat ik verder nodig heb. Neem wel extra pennetjes omdat één bepaalde uitvoering verdomd handig is, om aan een setje meetsnoeren te zetten. Puntig met 4 kartels. Slippen dus niet weg van smd onderdelen en het puntje is enorm klein. Handig, hoop ik.......
Gast Kimble Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Dan moet ik even straks kijken in mijn hok. Vrouw is nu boodschappen doen en was daar aan het stofzuigen en ramen lappen. Kan er nu even niet bij. Meld het straks even. Thanks Zilverster
Zilverster Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 @Kimble, Citaat: Vrouw is nu boodschappen doen Is wel een eerrrgggghhhh lange boodschap volgens mij, komt ze nog terug ............... Pennetjes liggen hier al te rollen, nog even en ze komen die kant op gelopen . Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Kimble Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: Zilverster @Kimble, Citaat: Vrouw is nu boodschappen doen Is wel een eerrrgggghhhh lange boodschap volgens mij, komt ze nog terug ............... Pennetjes liggen hier al te rollen, nog even en ze komen die kant op gelopen . Gr. Zilverster. Ben er helemaal nog niet aan toegekomen, maat het zijn iig 5 pennetjes. Lijkt mij verstandig ze allemaal te vervangen ivm eventueel lengteverschil. Maar het heeft geen haast. Heb zolang een andere Philips gepakt om te loggen. Kom er nog wel op terug. Alvast bedankt. Zal wel een Berenburger erbij worden
Zilverster Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 @Kimble, Ik dacht al dat het 5 pennetjes waren en ook ik zou ze alle 5 vervangen. Citaat: Zal wel een Berenburger erbij worden Nee, niet wanneer ik moet rijden, dan houd ik het altijd nog bij koffie. Ik hoor/zie het wel t.z.t., gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Kimble Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Dan maar aan de sigaren zoals gewoonlijk (jas er nog steeds bijna een 30 per dag door hoor ) Neem wel contact met je op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen