Gast zzzzzzz Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik wou nog eens vergelijken tussen verschillende images. Maar er zijn een paar features in OpenPli die ik eigenlijk niet kan missen. Weet er iemand welke images naast OpenPli ook : * fastscan * cable scan (deze die de tabel uitleest, niet deze die stap per stap scant) heeft ?
Cobus R Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Volgens mij geen dus zeg ik openpli erop. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Littlesat Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 En dan is PLi ook nog open, zodat andere images het "gewoon" kunnen overnemen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast zzzzzzz Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Tja, ik vreesde het al. Niet dat ik OpenPli niet goed vind, maar ik stel graag met eigen ogen vast dat dat gras elders echt niet groener is Maar als ik die fastscan en cable scan niet heb, hoeft een andere image voor mij al niet meer. Die cablescan bijv. vind ik nuttig omdat Telenet hier wel eens "tussenfrequenties" gebruikt. Een tijdje geleden zaten er dus zenders op 120,50 Mhz. Met dat stapsgewijze zoeken zou je die op 120 of op 121 Mhz vinden. Dat zal dan ook wel werken, maar het is niet echt correct. En fastscan is natuurlijk handig om ineens een nieuwe lijst in te lezen. Lekker makkelijk, ook al gewoon voor de FTA zenders die verschuiven.
SIMBAke Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 kan je dan telenet ontvangen met een Cable tuner in je dreambox ? ik dacht dat dat alleen ging met hun '' eigen '' boxen ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Gast zzzzzzz Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Er zaten ongeëncrypteerde zenders op die tussenfrequenties (TV5 Monde, de VRT zenders, enz.). Op dit moment niet meer, maar dat kan weer terugkomen, hee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen