antonlamers Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik zag pas een verbindingswagen van omroep gelderland, de schotel was volgens mij niet op 19.2 gericht maar meer richting de 0 graden. Welke sats worden gebruikt voor lokatie uitzendigen en uploads naar de zend stations van de commerciele radio omroepen. anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
MacGuinness Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Kijk je wel eens rond op dit Forum? http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/forums/10/1/Feedhunters Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
antonlamers Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 Ja maar daar zie ik niet veel nederlands VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
columbo Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Meschien kontakt op nemen met TV Gelderland?
Gast peejee Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Omroep Gelderland werkt volgens mij met een IP-based wagen. Dat is dan denk ik niet te ontvangen door feedhunters.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen