pirrewit Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Heb de IMDB plugin uit de feeds gehaald en deze werkt goed met een film die reeds draait op een filmkanaal.Duurt wel even maar het werkt. Ik heb in "HDD" een map "Video TS films" met een rist films op mijn harde schijf staan met uiteraard enkel de titel. Is het mogelijk de IMDB info op te snorren vòòr een film te starten of in het andere geval de info op te halen tijdens de generiek? Op een filmkanaal blijven de blauwe knop en het Menu werken maar met DVD player eens gestart kan men niet meer naar de applicaties. Eerst even kijken op de site van IMDB kan ook natuurlijk maar ik zou het liever op de dream zien. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Gast Jeroensky Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Bij openpli druk ik bij ts opname op hdd, twee keer op info knop, en imdb geeft aan waar film over gaat.
pirrewit Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 bedankt Dit werkt ook bij mij met newnigma 3.0.1 maar enkel met de films opgenomen met PVR van de kabel en of sateliet.Of deze info van Imdb komt kan ik niet vaststellen. De video TS map benader ik met Menu - DVD speler - bestandsbrowser - HDD - lijst van opslagmedia en dan uiteindelijk de map Video TS met de films. Deze films zijn met DCC in deze map geschreven en komen dus niet van de kabel en of sateliet en dit werkt niet vermits DVD speler nagenoeg alle knoppen blokkeert. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
mebo870 Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Met Eititor kan je deze informatie bij de Ts film zetten. Er is wel opzoek werk aan, maar het loont voor wie een heleboel films op harde schijf heeft. The key to happiness. Stay away from idiots
pirrewit Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 Eititor lijkt inderdaad een oplossing met veel werk aan en voor mij op het eerste zicht met vele vraagtekens. Er staan een dertigtal films in de TS map en deze worden regelmatig aangevuld en gewist na het bekijken. Als het niet anders kan is het vlug even gekeken bij IMDB op de laptop voor ik een film start. Maar als het zou kunnen zoals met openpli is het nog beter. Zo zie je maar dat iedere image zijn voor en nadelen heeft. Vooralsnog moet newnigma hier onderdoen. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen