wortellica Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 ok dat wist ik niet , dacht dat dat wel kon gezien de tekening. maar een smalle rolsteiger mischien wel ?
Busje komt zo Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 Wat bedoel je met een hydrolisch lift? Bedoel je een spider of een (knik-)telescoop? Die kan helaas niet in de voortuin komen. En die zijn in de verhuur 3-4 keer duurder dan een steiger. Zou overigens wel fijn werken zijn. .
Busje komt zo Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 Nee rolsteiger in geheel op bijkeukendak is onmogelijk (te smal) en bovendien moet het geheel recht voor de dakkapel staan om de uitwijkconsole te gebruiken. En in verband met de hoogtevrees wil ik inderdaad op een steiger staan. Dan heb ik er niet zo veel last van. .
vincent1971 Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Stijger links en stijger rechts van de bijkeuken met een loopbrug erover. Zo heb ik mijn dakgoten geschlderd. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Busje komt zo Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 Moet er even tussenuit. ben later weer terug. Blijf meedenken .
potenza Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Vergeet niet dat je de steiger ook met hoogtevrees moet opbouwen,en afbreken.
quattro Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Kun je niet beter een hoogwerker huren? VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Busje komt zo Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik heb mijn eigen steiger (is helaas te laag voor dakkapel) al zo vaak opgebouwd en afgebroken. Is geen leuk klusje, maar dat durf ik nog wel. steiger voor dakkapel is nieuw voor mij. .
Busje komt zo Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 Het opbouwen van alu snelbouwsteiger is niet zo veel werk hoor Sjaak. Als ik hem opbouw voor het schilderen van de gevel ben ik binnen een half uur klaar. En het is veel veiliger en sneller werken dan bijv. op een ladder. .
Busje komt zo Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 Ja maar aan een loopbrug kun je geen uitwijkconsole vastmaken .
D.Quijote Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Wel je wielen vastzetten, of vervangen voor vaste steunen. klik Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
potenza Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Origineel bericht van: D.Quijote Wel je wielen vastzetten, of vervangen voor vaste steunen.klik Salu2, D.Quijote Een smalle steiger moet je ook niet op hoogte gaan gebruiken. Altijd een brede gebruiken,met stempels op de hoeken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen