Busje komt zo Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2010 Het wordt een brede, met de wielen op de rem en met steunpoten. Tevens veranker ik de steiger aan de gevel. Hoogte tot bovenzijde dakkapel 8.00 meter .
wortellica Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Smalle rolsteigers zijn prima te gebruiken in de hoogte, mits goed opgebouwd, en goed verankerd. gebruik het al jaren en nooit een probleem mee gehad.
potenza Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: wortellica Smalle rolsteigers zijn prima te gebruiken in de hoogte, mits goed opgebouwd, en goed verankerd. gebruik het al jaren en nooit een probleem mee gehad. Dan ben je goed bezig. Mij krijg je niet meer op zo'n ding
ferrarisat Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 links een smalle steiger op platdak rechte een breede steiger en deze aan elkaar gekoppeld hoogte 10 mtr goed en stevig ook om te werken DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gast Agent Mike Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 een dakkapel???? maakt dat niet vreselijk veel herrie 's nachts ?
Busje komt zo Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2010 Ja, ik kan hem ook in tweeen opzetten als op de foto, maar dan kan ik er geen uitwijkconsole aan hangen. .
Busje komt zo Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2010 Als je er een kussen in stopt, hoor je niks. .
wortellica Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: Brombeer Origineel bericht van: wortellica Smalle rolsteigers zijn prima te gebruiken in de hoogte, mits goed opgebouwd, en goed verankerd. gebruik het al jaren en nooit een probleem mee gehad. Voor in huis kan een smalle rolsteiger prima daar is een vlakke harde ondergrond ,voor buiten is het verstandigste een brede steiger te gebruiken evt op wielen maar wel goed te steunen en te verankeren je moet er niet aan denken wat bv een mollegang onder een wiel of steun op 6 meter hoogte doet !!!! Moi Brombeer. Ik heb het ook niet over een kamersteigertje, die zijn inderdaad alleen voor binnen. Ik heb zelf een profesionele smalle rolsteiger met verstelbare wielen, stabbilisators enz. En wat die mollegang betreft daar heb je dzg rijplaaten voor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen