dr.butcher Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Hallo ipboxeigenaren, Ik gebruik nu enigma2 pkt met oscam en cccam server. Alle kanalen komen binnen,behalve rtl4 HD niet. Mgcamd 1.35 doet het wel,maar is niet zo stabiel. Weet iemand een oplossing. dr.butcher Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kezza Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Heb je de laatste oscam. Tot v. 2650 had ik hetzelfde probleem. Probeer anders Vizcam eens is ook op Oscam gebaseerd en zapt sneller. Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dr.butcher Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik gebruik Oscam v.2900 en die doet soms wel en ook weer niet. Maar ik ga opzoek naar vizcam. Bedankt voor het mee denken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dr.butcher Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2010 Vizcam gedownload. Met ftp in de juiste mappen gekopieeerd. Vizcam op 755 gezet. Ik kan Vizcam selecteren in de cammanager. Maar geen beeld en in de infobar staat "nocam" Wat doe ik verkeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen