Ga naar inhoud


[TF5500PVR] geplande opname / wisselen kanaal


debugger

Aanbevolen berichten

Op het moment dat de opname van een vooraf ingesteld programma begint, dan springt mijn TF spontaan naar dat desbetreffende kanaal. Heel irritant. Het moet toch mogelijk zijn om de opname geheel op de achtergrond te laten plaatsvinden, zonder dat je er iets van merkt? Wie kan mij helpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt ook standaard op de andere tuner opnemen als waarnaar je kijkt.

 

Bij instellen van een opname kies je bewust de andere tuner als waarnaar je kijkt. Als je tv kijkt, dan kun ok drukken en je ziet naar welke tuner je kijkt (T1 of T2). Door op de rode knop linksonder te drukken, kun je evt. de tuner veranderen waarnaar je naar kijkt..

 

Groet,

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik dacht dat originele poster beide tuners (dus met 2 kabels van de lnb's) had aangesloten, maar ik heb terug gelezen en het is niet duidelijk hoe de aansluiting zit..

 

Dus debugger, vertel eens hoe jouw aansluiting er uit ziet: voorzie je beide tuners met een aparte kabel vanaf de schotel of komt er maar 1 kabel en heb je de tuners doorgelust ?

 

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...