Gast astr192 Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Hoi iedereen, Kent iemand gratis apps voor de iPhone die kunnen helpen om een schotel uit te richten? "Dishpointer" heeft er één, maar enkel mits betaling Alvast bedankt!
Gast c.c. Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Ja die heb ik voor HTC maar die werkt niet op een iphone volgens mij. Maar een iphone kan je jilbreaken kijk maar een op internet. Dan kan je hem gratis douwnloaden met je iphone.
Gast peejee Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik heb mijn T90-schotel helemaal uitgericht met de iPhone. Met DP AR (Dischpointer Augmented Reality, kost maar 8 euro) gekeken of ik over het huis kon kijken (dat kon) en de richting bepaald. Afstellen van de LNB's gedaan met de satfinder-functie van iDreamRemote. Zo kon ik op mijn iphone op het dak de signaalwaarden van de ontvanger binnen zien (via WIFI), en zonder het dak af te gaan switchen naar een andere LNB, en daar de waarden van zien. Ik geef dus geen antwoord op je vraag, want DP AR is niet gratis, maar voor mij het geld meer dan waard.
hanskedrie Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: peejee Ik heb mijn T90-schotel helemaal uitgericht met de iPhone. Met DP AR (Dischpointer Augmented Reality, kost maar 8 euro) gekeken of ik over het huis kon kijken (dat kon) en de richting bepaald. Afstellen van de LNB's gedaan met de satfinder-functie van iDreamRemote. Zo kon ik op mijn iphone op het dak de signaalwaarden van de ontvanger binnen zien (via WIFI), en zonder het dak af te gaan switchen naar een andere LNB, en daar de waarden van zien. Ik geef dus geen antwoord op je vraag, want DP AR is niet gratis, maar voor mij het geld meer dan waard. Peejee, ik ben momenteel idreamremote aan het proberen, maar krijg geen verbinding met mijn VU+, wat moet je nu precies invullen bij hostname (het ip-adres van de VU+ of de naam van de VU+ in het netwerk?)? De rest lijkt me vrij standaard. alvast bedankt
Gast peejee Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 IP-adres. Check inlognaam/password - of stel een password in op je box als er geen staat. Ikzelf heb 3 boxen erin staan, bij IP telkens DNS-naam van mijn IP-adres thuis en een andere poort; mijn router forward de ports naar de juiste box. Overigens krijg ik de signaalwaarden alleen te zien op de Enigma-1 box, niet op de Enigma 2-boxen (Vuplus Duo en DM800)
Gast DreamSat06 Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: astr192 Hoi iedereen, Kent iemand gratis apps voor de iPhone die kunnen helpen om een schotel uit te richten? "Dishpointer" heeft er één, maar enkel mits betaling Alvast bedankt! Misschien heb je hier iets aan:http://www.***ongewenste_url***/Downloads.php en download daar: "iPhone applicaties voor de satteliet liefhebber: iPhoneapplicaties.pdf".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen