Ga naar inhoud


stab ik wordt er gek van !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

heb vandaag een stab 100 gekocht en nu wil ik hem instaleren op mij hyundai 1000 dus netjes een draaibare settinglijst ingeladen naar de site van patrick vd hoop alles opgevolgd maar niks.

eerst heb ik de lnb confugiratie alle sattelieten aangevingd.

toen heb ik mij lattude ingegeven en toen mijn longtude.

en daarna zou hij zelf de sat positions bepalen en uitrekening maar als ik switch tussen astra en hotbird geeft mij stab geen kick.

wie weet raadt.

want ik krijg er de schijt van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je hem wel correct naar het zuiden uitgericht d.m.v. sirius??

 

Als je in het LNB menu bent en dan onderin doordrukt, kom je in de antennen stellingen. Rechtsbovenaan staat de instelling van de motor. Er moet iets staan van uit, aan en stab (zo uit het hoofd) staat deze instelling wel goed??

 

Kun je hem wel met handbediennig draaien met de afstandsbediening van de Hyundai?

 

Ik zelf heb een paar schermbeeld foto's gemaakt hier

 

 

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet je instellingen niet op stab (werkt bij velen niet), maar gewoon de motor op AAN, dan werkt het een stuk beter, vind hij ze dan nog niet, dan moet je ze even handmatig TUNEN met de afstandbediening onder move/save bij antenne installingen, SUC6 ermee...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt inderdaad niet (goed) als je vergeet je eigen lengte en breedte graad in te voeren én je vult ook geen breedtegraad van de satelieten in.

 

Het beroerde nu is, dat als je er een nieuwe settingslijst inzet, je ook weer al die gegevens met de hand moet invoeren!!

 

Ik heb een maand met de Hyundai en een stab gewerkt en hij vond de satelieten gewoon zelfstandig in de STAB setting. Het probleem waar hij gegarandeerd tegenaan loopt is dat de Hyundai tekort geheugen heeft. Hij haalt bij lange na niet de opgeven 4000 (tv + radio) kanalen. Het maximum ligt in de buurt van de 1800 (tv + radio!), en dan loopt hij absoluut niet meer stabiel.

 

In mijn samsung heb ik die instabiliteit niet en ik heb er nu ongeveer 3200 kanalen inzitten. Ik miste echter wel de STAB setting zodat ik alle satelieten zelf moest opzoeken, maar goed dat is maar een eenmalige zaak.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...