Gerritdeheld Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Als ik via mijn PC, de Dreambox benader en dan de WEB TV functie, krijg ik raar beeld. Dit is WM Player. In VLC krijg ik alleen balken. Overigens is het geluid wel ok. (gebruik een 100mbit lijn) en HD of niet HD kanaal maakt geen verschil. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Gr. Dreambox 500 2x Dreambox 800 Maxplus 2100 Astra 1,2,3 en Hotbird
Gast Kimble Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Aan de snelheid zal het niet liggen anders had je geluid ook niet lekker geweest. Is het opeens ontstaan of na een update of nieuwe image. Wat WM en VLC betreft kan er een codec verkeerd staan.
michel130 Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: Kimble Aan de snelheid zal het niet liggen anders had je geluid ook niet lekker geweest. Is het opeens ontstaan of na een update of nieuwe image. Wat WM en VLC betreft kan er een codec verkeerd staan. je kan ook met windows mediaplayer aan de kleuren schroeven. Misschien een vinkje van een filter aan? Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Gerritdeheld Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2010 Zou mss aan de Codecs kunnen liggen. Echter omdat beide programma's hetzelfde probleem hebben. Ook is het probleem onder IE8 of Firefox hetzelfde. Verder draai ik Win 7 64bit. Ook heeft het schroeven aan de kleuren geen zin. Heb alles al geprobeerd maar niets werkt Dreambox 500 2x Dreambox 800 Maxplus 2100 Astra 1,2,3 en Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen