Dreeke Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik schrijf dit bericht omdat ik zelf geen oplossingen meer weet. Al meer dan een week verlies ik mijn ADSL verbinding zodra ik bijvoorbeeld een Mytube filmpje afspeel of een Netcaster stream start. Ik heb ongeveer een 20 seconden (beeld en) geluid, waarna de verbinding eruit knalt. Natuurlijk gelijk de ip adressen nagekeken e.d. maar alles staat zoals het ooit was, toen ik hiermee nog geen probleem had. Maar misschien herkent iemand dit? Ik heb zelfs op het einde maar OpenPli opnieuw geïnstalleerd! Een laatste crashlog van het gebruik van Mytube gebruik heb ik toegevoegd. Citaat: NameError: global name 'urllib2' is not defined (PyObject_CallObject(<bound method ActionMap.action of <Components.ActionMap.ActionMap instance at 0x321c5a80>>,('InfobarSeekActions', 'seekBack')) failed) main thread is non-idle! display spinner! getResolvedKey config.plugins.crashlogautosubmit.sendAnonCrashlog failed !! (Typo??) getResolvedKey config.plugins.crashlogautosubmit.addNetwork failed !! (Typo??) getResolvedKey config.plugins.crashlogautosubmit.addWlan failed !! (Typo??) ]]> </enigma2crashlog> </crashlogs> enigma2_crash_1281038587.txt Groet, André
dream7020 Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Heb je de verbinding dan draadloos of via de kabel. Hier nog nooit last mee gehad. Gebruik ook alleen kabel met newnigma 3.0 Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Dreeke Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: dream7020 Heb je de verbinding dan draadloos of via de kabel. Hier nog nooit last mee gehad. Gebruik ook alleen kabel met newnigma 3.0 Heb een vaste verbinding (LAN) Groet, André
dream7020 Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 en met een andere image dan? Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Dreeke Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: dream7020 en met een andere image dan? Ik had met Oozoon hetzelfde probleem. Groet, André
Cobus R Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Heb je er een switch tussen hangen zo ja doe die eens vervangen en of er (tijdelijk) ertussen uit halen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Dreeke Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: Cobus R Heb je er een switch tussen hangen zo ja doe die eens vervangen en of er (tijdelijk) ertussen uit halen. Inderdaad hangt er een switch tussen en die ertussenuit gehaald... BINGO... Mytube deed het ... NetCaster deed het! Dat had ik zelf nooit gevonden! Bedankt voor jullie meedenken en hulp!!! Groet, André
dream7020 Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 mooi dat het is opgelost. Had ik ook niet aan gedacht Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen