micronikje Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Beste mensen, Op dit moment heb ik een invacom quad lnb en deze is overleden. Zijn er nu betere lnb,'s, of is deze lnb nog steeds de beste? Dreambox 7000/Micronik 1200S/2 x DM800
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 naast wat men er over geschreven heeft in soortgelijke vragen, is er wellicht maar bitter weinig te vinden over echt objectieve vergelijkingen met knalharde meetresultaten van een onpartijdige instantie. anders komen die wellicht nog van andere sat -leden was die plots stuk (na hoeveel jaar) of ging het ontvangst langzaam achteruit zoniet neem je gewoon dezelfde. ciao Pabadam Yonderboi
micronikje Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2010 Hij was in ene stuk vandaag. Maar er zijn volgens mij nu ook optische lnb,'s. Die zijn duurder, maar geven een sterker signaal af. Dreambox 7000/Micronik 1200S/2 x DM800
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 micronikje, die je noemt heb ik ook over gelezen zijn ook wel een beetje duurder. als je de prijs van je quad deelt door het aantal jaren dat ie prima gedraaid heeft??? (had je misschien nog garantie? Inverto 5 jaar) het sterker signaal is wellicht bedoeld als minder signaal verlies via de coax...> maar ergens komt een convertor van optisch naar je receiver en wat is dan nog over van het signaal? ciao Pabadam Yonderboi
vGnp Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: micronikje Maar er zijn volgens mij nu ook optische lnb,'s. Die zijn duurder, maar geven een sterker signaal af. Zo eentje wilde ik onlangs kopen. Toen kreeg ik het advies van mijn satboer om maar gewoon een Inverto Black Ultra te kopen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Henksat Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: vGnp Toen kreeg ik het advies van mijn satboer om maar gewoon een Inverto Black Ultra te kopen. En die had hij natuurlijk ruim op voorraad....... Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
vGnp Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: Henksat En die had hij natuurlijk ruim op voorraad....... Volgens mij had hij ook zo'n optische LNB liggen.. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Henksat Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: vGnp Volgens mij had hij ook zo'n optische LNB liggen.. Zit vast minder marge op, lol Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
vGnp Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: Henksat Zit vast minder marge op, lol Denk niet dat dat het doorslag gevende argument was. De beste man is trouwens lid van hetzelfde team waar jij onderdeel van bent. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen