Gast tsakkie Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 In mijn menu van de DSR 9500 kan ik Frequenties instellen van mijn LNB. Staan deze nu wel goed (zoals onder)? LNB Lower LO = 9750 Mhz LNB Upper LO = 10600 Mhz Waar is deze functie goed voor ? Tevens staat DiSeqC Mode op OFF Tone 22Khz op AUTO Switch 0/12V op 0V Graag wat uitleg, mocht het niet kloppen hoor ik het graag.
cookie monster Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: tsakkie LNB Lower LO = 9750 Mhz LNB Upper LO = 10600 Mhz Yep C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 local oscilator frequency Citaat: Setting LNB type... (LOF/L - LOF/H ) Hello, does anyone know how I can change the LNB type in the setup menus?!? I can't find it anywhere... I want to change: LOF/L 09750 LOF/H 10600 Threshold 11700 into: LOF/L 09750 LOF/H 09750 Threshold 11700 because one of my lnb's is quite old and only supports lowband... (but can reach 12000 with the 9750 osc...) thanks. in enkele gevallen is de LNB en aansturing van de ingebouwde sat-tuner aan te passen. er zijn echt heel wat oude kassies en installaties of nieuwe receivers met erg slechte firmware waar de genormeerde instellingen aangepast moeten worden betreffende een Universal LNB. doorgaans moet niemand zo'n aanpassing doen. ciao Pabadam Yonderboi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen