Robertus Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Downloaden via het menu van de Azbox. Menu / 11.instellingen/ Zenderlijst download ( groen, edit url in www.azupd.nl ) en maak de keuze. Reacties / kritiek welkom om de lijsten verder te finetunen. ############################################### Settings 5-8-2010 - Nieuwe lijst 13E 19,2E 23,5E 28,2E met aangepaste Fav lijst - Nieuwe lijst 19,2E 23,5E met aangepaste Fav lijst All : Tv Vlaanderen en Canaal Digitaal HD en SD lijst All : Channel update USAL settings: Bug Thor 0,8W fix All : nieuwe download locatie Note: Pas settings sats aan aan je eigen sat configuratie ############################### Settings 04-08-10 Lijst sats opnieuw opgebouwd ivm conflicterende index ( 75E tot 58W ) Tv (7931) en radio (2522) lijst geupdate ############################### Settings 01-08-10 Kanalen geupdated met KingofSat Schrijffouten verbeterd 28E muziekkanalen aan Favo lijst Muziek toegevoegd - Nu ook te downloaden via Azupd.nl channellist download in instellingen menu ( niet altijd de meest recente versie ) ############################### Settings 30-07-2010 List created
Gast Alerius Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Oeps, ik was weer eens slordig: ik dacht dat de URL in mijn exemplaar goed stond en vond alleen een Dummy lijst. Maar er moet NL en niet COM aan het einde staan, dat zag ik even over het hoofd. Heel hartelijk dank voor deze super-goede info, ik heb meteen de derde optie (USALS) binnengehaald. Nu nog even de draaiert instellen.
Gast Pandion Geplaatst: 12 augustus 2010 Geplaatst: 12 augustus 2010 Bedank voor dit aangepaste nieuwe lijst. Ziet er beter uit als die van ***geen-reclame***
Gast Alerius Geplaatst: 14 augustus 2010 Geplaatst: 14 augustus 2010 Helaas, de USALS lijst heeft mij hopeloos veel problemen gegeven. Er staan relatief veel fouten in en het verbeteren van die fouten bleek tot rampen te leiden. Het enige wat erop zat was om terug naar de fabrieks instellingen te gaan. Uiteindelijk heb ik zelfs de programma's daarvan ook allemaal gewist en ben ik stapje voor stapje de zenderlijsten in aan het scannen waarbij ik natuurlijk ook alle ondecodeerbare zenders weglaat. Ik kan niet beoordelen of anderen dezelfde problemen zouden hebben als ik, maar ik zou hen aanraden in elk geval hun huidige settings ergens op te slaan, in elk geval voordat ze overgaan tot het downloaden van de derde optie (alle satellieten). Ik ben twee volle dagen ermee aan het prutsen geweest maar zonder succes. Zenders als Manele TV zitten nu eenmaal niet op 4 graden west maar op 1 graad west om maar een van vele voorbeelden te noemen.
Robertus Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2010 Beste Alerius, Allereerst bedankt voor het meedenken. Deze lijst heb ik zelf gemaakt en ik gebruik hem nu al die tijd zelf zonder problemen. De problemen die jij omschrijft herken ik echter wel van de lijsten die ik hiervoor heb gemaakt. Dat werd een grote doffe ellende met sats die doorelkaar werden gehaald, geen reactie van de schotel bij het zappen, etc. Deze lijst werkt echter wel bij mij. Ik heb net wat steekproeven genomen via Kingofsat http://nl.kingofsat.net/find.php?question=romania&Submit=Zap en ik krijg de verkeerde zenders die jij noemt niet gevonden. Kan je mij wat voorbeelden geven? Manele Tv krijg ik niet gevonden ... De lijst is opgebouwd met de database van Kingofsat , mijn kennis gaat niet ver genoeg om alles uit te zoeken wat wel en niet ontvangbaar is met een reguliere schotel. Vandaar dat ik de optie "all" heb gekozen zolang het geheugen van de Azbox het toestaat. Hiernaast heb ik net de lijst op de pc en op de Azbox gecheckt en ik kan het probleem van "Astra: de eerste 8 kanalen allemaal dezelfde Duitse zender" ook niet vinden ... Bij mij begint hij met Einsextra, Einsfestival, etc .. Het lijkt erop dat het bij jouw met installeren fout is gegaan, maar daar ben ik nog niet zeker van, vandaar mijn vraag om meer voorbeelden. Nogmaals, ik vind het wel heel vervelend om te horen dat het bij jouw de lijsten zo verknoeid heeft. Natuurlijk hoop ik dat het een installatie fout is en niet de lijst zelf. Die fout hoef je niet bij jezelf te zoeken maar bij de box. Het is een zeer fijne, goede ontvanger ( de beste van de 8 ontvangers die ik tot nu toe heb gehad ) , maar bij het installeren kan hij weleens een eigen wil hebben. Wissen en opnieuw proberen verhelpt het meestal. Groeten, Robert
Robertus Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2010 Ben weer wat verder gekomen, jij doelde op Mynele tv. Deze kan ik in de lijst terug vinden bij 0,8 West Thor 3/5 . Wel zie ik nu dat de Thor er 2 keer in staat. Een goede (0,8) en een foutieve (1,0). Deze laatste gaat er dus uit! Kijk ik echter bij 4 west dan zie ik Mynele tv niet staan. Blijf het al met al vreemd en vervelend vinden!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen