Gast petervanleeuven Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 beste vrienden weet iemand en softproggrama voor het knippen en plakken van eigen opnames liefst for free tx
Gerard 76 Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 Wat moet er precies geknipt worden dan?
Zilverster Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 @petervanleeuven, Wanneer het om een muziek bestand gaat, gebruik ik zelf altijd nog het al wat oudere CoolEdit Pro. Wanneer het gaat om live opname's, gaat er redelijk wat tijd inzitten om deze perfect te knippen, maar het resultaat is er dan ook naar. Dit komt omdat ik altijd tot 1000ste van seconden inzoom, op die manier zijn er geen overgangen te horen tussen de verschillende nummers. Ik weet dat er ook andere, modernere programma's zijn die dit kunnen, maar vind zelf het resultaat tegen vallen. Maar, wanneer ik onderstaande lees, heb ik meer het gevoel dat je iets zoekt om beeld te bewerken : Citaat: eigen opnames liefst for free tx Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast petervanleeuven Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 bedankt silverstar naar het is inderdaad voor dvd opmanes te bewerken moest je toch iets weten van softprograma laat iets weten thx
Gast Kimble Geplaatst: 15 augustus 2010 Geplaatst: 15 augustus 2010 >> Klik << Avidemux iets voor je. Open Source voor verschillende operating systemen.
Gast petervanleeuven Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 bedankt kimble maar wat ik zoek is en programma waar ik omgewenste stukken kan uit hallen en de goede stukken aan elkaar kan plakken tot een geheel en dan op dvd branden met vriendelijke groeten peter
Gerard 76 Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 is dvrstudio niets voor jou? het is helaas niet gratis
Gast Kimble Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Origineel bericht van: petervanleeuven bedankt kimble maar wat ik zoek is en programma waar ik omgewenste stukken kan uit hallen en de goede stukken aan elkaar kan plakken tot een geheel en dan op dvd branden met vriendelijke groeten peter Dit programma kan het toch echt. Je plaatst markers en kan dit geheel weghalen. Ook een marker plaatsen en middels (smart)copy/insert maakt het mogelijk iets in te voegen. Het verhaal op de website zelf is wat ongelukkig echter de wiki ervan (lees: volledige handleiding) verteld alle mogelijkheden.
Gast petervanleeuven Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 kimble bedankt voor de imformatie naar is er niks for free te vinden het zal hooguit voor en paar maal zijn wat cam opmanes van de kinderen en familie . maar al vast bedankt groeten peter
Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Origineel bericht van: petervanleeuven is er niks for free te vinden nou dan ken je de wereld van linux en linux applicaties nog niet. ciao Coles Corner Richard Hawley
Gast Kimble Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: petervanleeuven is er niks for free te vinden nou dan ken je de wereld van linux en linux applicaties nog niet. ciao Inderdaad. Maar ook voor Windows minded Nederland is veel te vinden. Als je een volledige duidelijke collectie zoekt op diverse platformen (Os-en) zou je eens moeten kijken op http://sourceforge.net Grote HD erbij halen voor de downloads en je bent voor de komende 3 jaar onder de pannen Kimble
sevensheaven Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 je zou tmpgenc kunnen proberen. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Citaat: liefst for free tx Je zou ook eens er over na kunnen denken om er wat voor te betalen? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen