Ga naar inhoud

[DM7025+] 7025+ met Open Pli raakt tunerconfiguratie kwijt na herstart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb vanmiddag een DM 7025+ voorzien van Open Pli en de magic skin. zodra ik de box herstart raakt hij de tunerconfiguratie kwijt en moet ik de box opnieuw flashen want ik kan de congiuratie niet via het menu opnieuw instellen. achter de poorten A B C D staat " niets aangesloten" en dat kan je ook niet wijzigen. Nadat ik opnieuw geflashed heb en alles opnieuw heb ingesteld dan raakt hij bij de eerste herstart de tunerconfiguratie opnieuw kwijt. Gebruik ik een andere image bijv Newnigma dan heb ik geen problemen en werkt alles OK ook na een herstart. ik heb ook een Open Pli van vorige week geprobeerd en die geeft ook problemen. het is dus iets wat vermoedelijk in Open Pli zit.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Waarom vul je na de eerste herstart, als hij deze kwijt is geraakt, dan niet opnieuw de tunerconfig?

En dan kijken of hij na een reboot de deze config bewaard? En dus niet opnieuw flashen?

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

dat geef ik dus aan in mijn verhaal. ik kan niks met de AB wijzigen alvorens ik de box opnieuw geflashed heb. ook als ik de opdracht geef om de faberieksinstellingen terug te zetten dan ik in in de tuner configuratie bij de poorten A-D geen satellieten kiezen. er staat " niets aangesloten" en dat is niet te veranderen.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Oeps, klopt en dat schreef je al inderdaad... Sorry.

En ik zag je bericht op het pli-forum ook.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen