Peter Holland Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Hoihoi, ik ben vanavond bezig geweest met een flash voor de dreambox 500+. Door nog een duistere oorzaak is dit fout gegaan. Nu start dus de box niet meer op. Alleen het groene lampje brand en verder niets meer. Kan ook via het netwerk er niet meer in. wat NU ?? Hoe kan ik alsnog de dreambox flashen zodat hij weer bruikbaar is. Een nulmodemkabel lukt hier niet omdat ik daarvoor geen aansluitingen heb op mijn laptop. Wie weet raad. Groetjes Peter
Henksat Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: Peter Holland Een nulmodemkabel lukt hier niet omdat ik daarvoor geen aansluitingen heb op mijn laptop. Met een USB to Serial kabel gaat het ook, Sweex heeft deze bijvoorbeeld. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Peter Holland Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2010 Maar is er geen enkele andere metode mogelijk om dit nog via netwerk te doen ? Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Peter Holland Een nulmodemkabel lukt hier niet omdat ik daarvoor geen aansluitingen heb op mijn laptop. Met een USB to Serial kabel gaat het ook, Sweex heeft deze bijvoorbeeld.
Peter Holland Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2010 Misschien anders iemand in de omgeving van Eindhoven die me kan helpen hiermee ?
boekkie Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik help je wel,stuur maar een PM. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Peter Holland Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2010 Origineel bericht van: boekkie Ik help je wel,stuur maar een PM. Heb je een PM gestuurd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen