Bopke Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ook ik heb nu een azbox maar bevalt me niet , ik ben eigelijk dreamboxen gewent , maar de DM8000 is me te duur . vandaar dat ik zit te denken aan de overstap naar VU+
peterksr Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: Bopke Ook ik heb nu een azbox maar bevalt me niet , ik ben eigelijk dreamboxen gewent , maar de DM8000 is me te duur . vandaar dat ik zit te denken aan de overstap naar VU+ nou ik zou zeggen doen :D ik heb hem al een tijdje en vind het een fijn toestel (bijna) alle mogelijkheden als de droomdozen en leuk als je een beetje handig bent. ik heb hier al het een en ander opgestoken over deze mooie ontvanger. gr peter 1 maal VU+ DUO +
wortellica Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Helemaal mee eens gewoon doen echt een topbox Origineel bericht van: peterksr Origineel bericht van: Bopke Ook ik heb nu een azbox maar bevalt me niet , ik ben eigelijk dreamboxen gewent , maar de DM8000 is me te duur . vandaar dat ik zit te denken aan de overstap naar VU+ nou ik zou zeggen doen :D ik heb hem al een tijdje en vind het een fijn toestel (bijna) alle mogelijkheden als de droomdozen en leuk als je een beetje handig bent. ik heb hier al het een en ander opgestoken over deze mooie ontvanger. gr peter
highlander53 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 vindt ik ook Topie topie deze VUplus box VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen