Ga naar inhoud

[DM7025] Is dit een voeding probleem?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het display is verlicht maar geen tekst en als ik de schakelaar uitzet dan knippert het licht in het display.

Dit ontstond nadat ik de schakelaar een paar dagen uit had. Bij het aanzetten kreeg ik geen signaal. Duidt dit op een kapotte voeding en is die eenvoudig te vervangen?

Geplaatst:

Je kan proberen om jou probleem te melden bij dreambox zelf. Ze stuurde mij een nieuwe voeding op, waarna ik het in had gebouwd de oude retour stuurde in een al gefrankeerde verpakking.

Mijn DB was al buiten garantie van twee jaar. Als het je lukt om een voeding te krijgen en je kan het niet inbouwen, wil ik het wel voor je doen.

Mvg,

GT

Geplaatst:

Op de zwartemarkt in Beverwijk zou het me 30 euro kosten. Morgen zal ik eens bellen met Dreambox nederland. (ff googelen). Is het inbouwen moeilijk? Zo ja wil ik wel gebruik maken van je hulp. Woon je in de buurt?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gertitombo
Je kan proberen om jou probleem te melden bij dreambox zelf. Ze stuurde mij een nieuwe voeding op, waarna ik het in had gebouwd de oude retour stuurde in een al gefrankeerde verpakking.

Mijn DB was al buiten garantie van twee jaar. Als het je lukt om een voeding te krijgen en je kan het niet inbouwen, wil ik het wel voor je doen.

Mvg,
GT

Is dreamboxshop (satellietland) het juiste adres? Een dreambox nederland vind ik nl. niet.
Geplaatst:

Reparatie setje? Bedoel je de onderdelen dat je zelf moet solderen? Een voeding inbouwen is vrij gemakkelijk als je zelf pc's in elkaar heb gezet.

Is niet moeilijk, maar goed kijken hoe je de voeding eruit haalt etc.

30 euro bij de zwarte markt is wel een koopje en daar zit je niet ver vanaf ;-)

Ik woon dichtbij Wognum (A7).

GT

Geplaatst:

Mijn duits is niet best maar hier het antwoord op de vraag naar een voeding:

Netzteile der DM7025 sind in der Form nicht mehr verfügbar,ich kann Ihnen

ein Netzteilumbaukit auf das Netzteil der DM7025+ anbieten.Im Anhang befindet

sich die Umbauanleitung als PDF.

Das Netzteilumbaukit kostet 44,54 € + 15,00 €¬ Versandkosten zzgl. MwSt.!

Die Ware ist lieferbar.

Geplaatst:
Origineel bericht van: pgeersen
Mijn duits is niet best maar hier het antwoord op de vraag naar een voeding:

Netzteile der DM7025 sind in der Form nicht mehr verfügbar,ich kann Ihnen
ein Netzteilumbaukit auf das Netzteil der DM7025+ anbieten.Im Anhang befindet
sich die Umbauanleitung als PDF.
Das Netzteilumbaukit kostet 44,54 € + 15,00 €¬ Versandkosten zzgl. MwSt.!
Die Ware ist lieferbar.

Een voeding voor de 7025 is in deze vorm niet meer verkrijgbaar.
Ik kan je een ombouwpakket bezorgen van de 7025+ waarbij een PDF zit met de uitleg voor het ombouwen.
Deze ombouwkit kost 44,54 € + 15,00 € verzend kosten

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Je kunt ook elco's kopen bij een willekeurige online elektronicagrootgrutter, en die er zelf in solderen. Kost je ongeveer 3 euro en een uurtje werk. Vraagt niet bijzonder veel vaardigheid, mijn boerenbakwerk was al goed genoeg.

Mijn ervaring: Een nieuwe "classic" voeding gaf na een jaar ook de geest. Na zelf er nieuwe elco's in gezet te hebben (beetje proppen want ze waren ook wat groter) is-ie niet meer stuk gegaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Je kunt ook elco's kopen bij een willekeurige online elektronicagrootgrutter, en die er zelf in solderen. Kost je ongeveer 3 euro en een uurtje werk. Vraagt niet bijzonder veel vaardigheid, mijn boerenbakwerk was al goed genoeg.

Mijn ervaring: Een nieuwe "classic" voeding gaf na een jaar ook de geest. Na zelf er nieuwe elco's in gezet te hebben (beetje proppen want ze waren ook wat groter) is-ie niet meer stuk gegaan.

Milo,
welke elco's moet je dan vervangen? is daar een overzicht van? ik wil de voeding van mijn 7025 ook vervangen/repareren. Hij produceert constant een hoge fluittoon, ook als de box in standby staat hetgeen heel irritant is.

renzie.

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:
Origineel bericht van: boekkie
Kijk een pagina terug!

Thx.
ik ga ze morgen meteen halen. ik heb een gele voeding.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen