Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten


Maar met mijn vorige ontvanger had ik dit niet. E het gebeurt alleen op 1 kanaal(ligtv) en alleen bij sommige belangrijke wedstrijden. Want nu is er niets aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hiervoor een Golden Media receiver waar ik mijn D-smart(module) en Digiturk kaart in steekte. Nu heb ik de nieuwe receiver en kaart aan deze installatie aangesloten. Dus het kan zijn dat mijn nieuwe receiver te gevoelig is voor GSM signalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren de kaart en receiver van mijn buurman meegenomen om het te testen. Met zijn apparaat waren er geen problemen. Heb Digiturk gebeld en dit verteld. Technische dienst zou mij terug bellen. Ben nu aan het wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al 4 keer gebeld. Steeds zeggen ze dat ze signaal gaan sturen. Hielp niet. Vandaag ben ik terug gebeld. Moest kaart eruit, stekker eruit, 5 minuten wachten. En weer aan. Hielp ook niet. morgen weer bellen. Heb ze al 2 keer gezegt dat een zelfde receiver met kaart van de buurman wel goed werkte. hopelijk dat ze morgen inzien dat mijn receiver of kaart een probleem heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjaa, helaas is alles weer nonpublic geworden.

xpcs v4 schijnt goed te werken tegen attacks, echter kost het 400 euries.

 

zolang bluedragon card dt opent, zal er ook weinig public besproken worden. iedereen vindt het wel zo best. alles ligt momenteel open op cw en volgens geruchten binnenkort ook op i2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag receiver terugontvangen met mededeling dat alles overnieuw is ingescand en nieuw signaal. Zal uitproberen.

 

Dus met een bleudragoncard werkt dt ir2 card? Of moet er nog wat anders gedaan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...