Gast nargile Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Nou in ieder geval of DT Irdeto2 in een dreambox werkt? En hoe?
emree Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 i2 op een dreambox werkt wel, echter is het non-public en zou je moeten betalen om het open te krijgen. dus geen nieuws! éénmaal op een dm werkend heb je geen garantie dat het lang gaat werken, aangezien dt elke maand een signaal stuurt om de kaarten te blokkeren. beetje bij beetje vallen elke maand de i2 kaarten om. gewoon afwachten, totdat iemand alles public maakt.
Gast nargile Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Nog verder nieuws? Ik heb gehoord dat dteuro nu ook HD kanalen doorgeeft. Weet iemand welkedat zijn of alleen ligtv HD?
emree Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 DTeuro heeft inderdaad HD ook, weet niet welke kanalen exact. Je krijgt ook een CI+ module, waardoor je het alsnog niet op een andere receiver(dreambox) kan gebruiken. Je hebt een CI+ receiver nodig en dat zijn weer hun eigen receivers...
Obi Wan Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 is er nog nieuws of de nieuwe digiturk kaart op de dreambox werkend te krijgen is. Wil namelijk de kaart op mijn dm800 gaan gebruiken maar heb nog weinig nieuws? Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
greevels Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Het is jammer dat het zo moeilijk moet allemaal , ook Nova Greece kampt met het probleem daar staan ook alle HD kanalen sinds kort op zwart
Gast bobelen Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 griekenland geen probleem met de bluedragon alles werkt nog
humi Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Nog geen nieuws jongens ? hoe lang moet ik die achterlijke digituk box nog gebruiken Ik mis mijn dream zo erg
emree Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 er is zeker wel nieuws, maar of je daar vrolijk van wordt... ze vragen 1000 euro om je i2 kaart op een dream werkend te krijgen. tjaa, dat heb ik er niet voor over. kwestie van tijd dat het weer public wordt gemaakt of goedkoper wordt.
Didden Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 digiturk zou wel werken met een cw modulle. zelf heb ik het niet getest. greetz wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2 db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)
hasoo Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Origineel bericht van: Didden digiturk zou wel werken met een cw modulle. zelf heb ik het niet getest. greetz i2 kaart met een cw module ? vreemd?
Devrim Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Origineel bericht van: cancan Origineel bericht van: Didden digiturk zou wel werken met een cw modulle. zelf heb ik het niet getest. greetz i2 kaart met een cw module ? vreemd? Ik schat de kans dat het met een cw module gaat werken héél erg klein in maar i2 en cw zijn wel van hetzelfde bedrijf Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
dannyboy Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Hallo allen, Nog steeds geen beweging in Digiturk land?? Ook ik moet er aan geloven. Ze hebben me vandaag te pakken gekregen en verplicht om of een box met kaart te nemen of voor HD te gaan en dan zou ik alleen een kaart en module krijgen. In t laatste geval zou ik ook €3 p/mnd meer moeten betalen. Heb voor t 1e geval gekozen, dus de box/kaart combi. Ook aangegeven dat ik mn abo ga opzeggen. Hoor graag wat ik nu moet doen zodra de box binnen is en al helemaal wat ik zeker NIET moet doen. Grt! Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
cgok Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Origineel bericht van: dannyboy Hallo allen, Nog steeds geen beweging in Digiturk land?? Ook ik moet er aan geloven. Ze hebben me vandaag te pakken gekregen en verplicht om of een box met kaart te nemen of voor HD te gaan en dan zou ik alleen een kaart en module krijgen. In t laatste geval zou ik ook €3 p/mnd meer moeten betalen. Heb voor t 1e geval gekozen, dus de box/kaart combi. Ook aangegeven dat ik mn abo ga opzeggen. Hoor graag wat ik nu moet doen zodra de box binnen is en al helemaal wat ik zeker NIET moet doen. Grt! Hoeveel betaal je nu als ik vragen mag? en welk pakket is dat? dreambox 800HD,
jakkoi Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 ik zoek ook iemand die mijn kaart kan openen zodat ik kan kijken met mijn digiturk kaart in de dreambox....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen