Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Hoe kun je zien of je kaart "married" is? Heb sinds kort mn DT box met kaart binnen. Nou zou t kunnen zijn dat ie al married geleverd is/wordt, maar toch hoor ik graag hoe ik kan zien of ie dat is.

 

Heb de kaart zelf nog niet in de box gedaan en kreeg op vakantie in Turkije een smsje van DT dat ik nog niet betaald zou hebben en dat ze de boel zouden uitschakelen.

 

Over betalen gesproken, ook zoiets stoms, er zit nergens in het pakketje gegevens over wat ik zou moeten betalen en op welk bankrek.nr. Die lui zijn echt achterlijk. Terwijl mijn originele abo tot ergens in nov loopt. Alleen hebben ze mij verplicht om voor €40-€50 die nieuwe box/kaart aan te schaffen. En als je t spul krijgt terwijl je in t buitenland zit en dus niet kunt betalen, krijg je een smsje of je zsm wilt betalen en anders word je afgesloten! Idioten!!

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft het neit te zien. Als je kaart en box hebt gekregen dan is deze al gepaard.

 

Je kan op de orginele box zien of je kaart gepaard is of niet.

Indien niet krijg je een melding dat je geen pairing hebt en anders heb je beeld smile.

 

Sowieso maakt dit allemaal niet meer uit. Met een pairingsignaal krijg je je kaart niet meer open op een dreambox. En ik vermoed dat jou kaart een serienr boven de 4250 heeft. Deze kaarten open krijgen, kanj e voorlopig vergeten.

 

Digiturk is trouwens ook begonnen met het testen/uitrollen van Irdeto2 V6 kaarten. Als we de huidige niet eens openkrijgen, laat staan dat we die open krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke ident hebben die nieuwe irdeto2 V6 kaarten, ook 0664 ?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het verstandig om een digiturk kaart uit TR mee te nemen of een DT-euro abo te nemen? In TR zijn de prijzen vanaf 9,95TL. DT-Euro prijzen kan ik zo niet op hun site vinden.

 

Wat zijn de voor en nadelen. Heb een DM800HD en een DM7000.

Ik neig om de goedkoopste abo te nemen in TR. Ik neem aan dat je daarbij een ontvanger erbij krijgt. Desnoods neem ik die mee en zet het naast mijn dreambox, totdat de DT kaart werkend te krijgen is op de dreambox zelf. Kan dan later nog overstappen naar een duurdere abo met ligtv. Wat vinden jullie ervan? is dit een goede keuze, of zie ik iets over het hoofd ivm de type kaarten die nu uitgegeven worden etc? Werkt bijv. de kaart die je in TR krijgt op de kanalen op 7E of 42E?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zorg ik ervoor dat ik een abo op de 7E krijg.

Moet ik dit melden dat ik graag de schotel op 7E afgericht wil hebben, of bepaald DT dit zelf. Bijv. omdat het africhten op 42E makkelijker is voor de DT monteur. Of hangt dit af van het soort abo wat je afsluit, bijv. wel/geen ligtv of HD zenders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook van plan om DT Euro aan te schaffen, alleen vreemd genoeg zie ik geen Star en KanalD in het pakket, weet iemand waarom niet?

 

Ik wil het ook graag bekijken via Eutelsat 7 graden, neem aan dat dat wel mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een abo in TR te kunnen nemen, moet je een Turkse adres hebben waar de technische mannen van Digiturk komen en een schotel plaatsen en op hun eigen box aansluiten en activeren.

 

Als jij een standaard of HD DT abo neemt dan wordt de schotel op 7E afgericht, echter is er ook een speciale 42E DT pakket dat je kan nemen. Dan wordt de schotel op 42E afgericht.

 

Je kan ook naar een technische verkooppunt van DT gaan en dan zeggen dat jij al een schotel hebt staan die afgericht is op 7E. Als je geluk hebt kan je dan een box met geactiveerde kaart meekrijgen. Echter heb je nog steeds een Turkse adres nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt voor de uitvoerige info emree. Zit momenteel in TR en een turks adres is geen probleem. Ik denk dat ik de standaard pakket (9,95TL)+ sporsever (4TL)+ belgesel (4TL)+ film pakket (13TL)+ HD (7,90TL) neem, dan weet ik zeker dat ik 7E heb. Dit alles omgerekend voor ongeveer 15 euro per maand.

 

Neem dan de receiver + kaart mee naar NL. Ga dan de orig. receiver tijdelijk gebruiken naast mijn DM800 totdat het mogelijk wordt de DT kaart te gebruiken in mijn DM800.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Emre en anderen.

 

Ik ben mijn Dreambox helemaaaaalll zat. De ene keer werkt het en de andere keer weer niet. Ik betaal ook 15 EUR per maand voor abo. zogenaamd heb ik dan een beter lijn en zal ik niet gestoord worden ivm blokkering van DT. Nou dat is dus een gorte onzin. Ga ook mijn geld terug vragen

 

Ik ben van plan om een DT abo in Turkije aan te sluiten, maar ik hoor verhalen dat DT erachter kan komen waar de signaal vandaan komt, dus dat je met een turkse abo uit het buitenland signaal ontvangt en dat ze dit dan blokkeen. Klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: emree
Dat is onzin!

Zoals ik al zei, heb je een Turkse adres nodig en daarna kan je het meenemen. Daarna contact met DT altijd via TR laten lopen. Dus niet met je NL nummer klantenservice bellen en zeggen ik dat je geen beeld hebt ofzo.

Maar Emre, kunnen ze niet zien waar de signaal vandaan gehaald wordt? Ik had namelijk begrepen dat je 2 soorten DT recievers hebt. De 1 DT EURO reciever en de ander DT Turkije reciever.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...