Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Iik heb het ook even elders gevraagd en ziggo heeft een storingsmelding in het scherm staan.

 

Klopt, dat kan ik beamen.

Op 23,5E bij de Duitse kabelboeren ook een soortgelijke melding...

Met vriendelijke groet,

 

Restful

XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Woooh, die gasten bij DT zijn echt serieus. zelfs bij ziggo op zwart.

Lig tv is momenteel nog alleen maar via orginele sat I2 box te bekijken of een CI+ module.

 

Tja DVB-s signaal is te piraten en bij DVB-C is dat net zo makkelijk. Digitürk weet nu vrij zeker dat je alleen kan kijken via hun legaal. (voorlopig dan)

aangepast door Devrim

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet snap is dat alle tv kanalen, inclusief de Lig TV's, nog steeds met twee coderingen uitzenden, namelijk cryptoworks en irdeto 2.

Zijn zij soms gestopt met de cryptoworks codering bij Lig 1/tm 3, zo ja waarom zie je dit niet op de site van 7E terug?

Met vriendelijke groet,

 

Restful

XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet snap is dat alle tv kanalen, inclusief de Lig TV's, nog steeds met twee coderingen uitzenden, namelijk cryptoworks en irdeto 2.

Zijn zij soms gestopt met de cryptoworks codering bij Lig 1/tm 3, zo ja waarom zie je dit niet op de site van 7E terug?

 

Beide coderingen staan nog aan maar CW werkt niet meer. Ik neem aan dat ze de kaarten niet meer updaten om mensen te dwingen iig een belletje naar DT te doen

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dit wel zomaar.. bedoel DT doet er alles aan om via satelliet ligtv alleen via DT kan kijken... Ik vraag me af wanneer AJS of iemand anders de rechten ook gaat krijgen...

 

DT heeft gigantisch veel geld neergelegd voor het Turkse voetbal. Ze kunnen dus doen wat ze willen (Op niet uitzenden na dan). Ik denk dat DT gewoon ziek is van de hoeveelheid payservers. Begrijpbaar :Y

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze hebben een algemene mail naar alle dt leveranciers gestuurd met de melding dat ze gestopt zijn met ligtv cia cw uit te zenden.

alle andere kanalen doen het nog op cw. dus de mensen met een cw kaart kunnen nu nog via cw kijken.

de reden daarvoor is dat ze nog t/m 2012 cw support moeten geven en in die tussentijd gooien ze kaarten dicht met de melding dat ze moeten ruilen wegens een storing of iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Kabel Deutschland was LigTV ff verdwenen maar daar is die ook weer terug. Ik weet niet of er beeld is

Lig op Kabel Deutschland komt nooit meer terug op de sat. Is nu alleen via hun glasvezelnetwerk beschikbaar. Hiervoor moet je wel in DE wonen.

aangepast door korsan

H9.Twin  :::  H9.2H :::  H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

DT heeft gigantisch veel geld neergelegd voor het Turkse voetbal. Ze kunnen dus doen wat ze willen (Op niet uitzenden na dan). Ik denk dat DT gewoon ziek is van de hoeveelheid payservers. Begrijpbaar :Y

 

Tis begrijpbaar qua payservers.. maar bedoel zo komen nu in een positie waar ze alles kunnen doen.. Met alles bedoel ik ook prijzen omhoog gooien, ervoor zorgen dat t alleen te bekijken is via hun apparatuur (kost ook weer geld) etc.

 

Kan niet wachten totdat aljazeerasports oid de rechten ook krijgt van de Turkse league.. Daar waren ook geruchten over is er al iets over bekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zijn allemaal geruchten. Digiturk heeft afgelopen zomer voor 4 jaar (tot en met seizoen 2013-2014) de turkse voetbalrechten gekocht voor 321 miljoen dollar (volgens mij excl belasting nog. Dus de komende jaren hebben we gewoon nog digiturk met lig tv.

 

In totaal komt digiturk heeft digiturk dan 13 jaar het betaald voetbal uitgezonden in turkije. Daarna zien we wel weer wie het wordt.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het goed is zijn de prijzen ook omhoog gegaan voor ligtv bij digiturk.

tjaa en dat kunnen ze maken...

 

dt kaart was al niet te openen op een andere box dan hun eigen en nu hebben ze ook nog eens een nieuwe patch uitgerold, waarmee de oude serie kaarten ook geupdate zijn naar een hogere ACS level. daarnaast hebben ze ook sid block actief gemaakt, zoals dat bij Nova ook het geval is.

 

ze zijn goed bezig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...