Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Zou dit dan het wapen zijn tegen CS? en dan natuurlijk de ham vraag gaat ze straks allemaal naar dit systeem en is het CS tijdperk over?

Vind dit wel een interesand onderwerp zeker omdat het veel mensen bezighoud..

 

Ron

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb geen idee of de orginele box ci+ is of niet, echter heb ik er geen moeite mee om via analoog video uit van org box beeld te toveren op de pc.

ik heb wel eens testjes gedaan met streaming, en ben niet tegen het probleem aangelopen dat ik geen beeld heb.

technisch werkt dit zonder problemen (dit staat los van digiturk, ik heb het over de techniek).

 

via hdmi is het natuurlijk een andere verhaal, dan zal je denk ik wel tegen aan lopen, zoals jij beschrijft.

 

welke originele box heb je gebruikt: een oude variant of een nieuwe met i2 kaart? Als de box namelijk CI+ gecertificeerd is kunnen ze zelfs de analoge uitgangen voorzien van beveiliging...

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
er is toch niks illegaals aan streamen. wat je uiteindelijk streamt is natuurlijk een andere discussie.

het vragen van hoe je moet streamen is in mijn ogen net zo gewoon als dat iemand vraagt hoe hij op afstand vanaf een vakantie bestemming zijn dreambox kan bekijken. ten slotte stream je dan ook.

deze onderwerpen zijn dan wel toegestaan. of zie ik het soms verkeerd. ;)

 

Lastig onderwerp waar ik raad voor gevraagd heb aan me collega's.

 

Conclusie: je ziet het niet verkeerd :)

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen en in t bijzonder Emree en ObiWan,

 

Heb na ruim 2 mnd mn nieuwe DT-box (I2, SD, dus niet HD, zit ook geen CI in) dan eindelijk aangesloten. Na installatie vd kanalen kreeg ik de meldingin beeld:

 

E107-4 Uw digitale kaart en de Digibox zyn niet gekoppeld (unmarried?). Svp contact opnemen met de klantenservice (en dan een nr uit Istanbul).

 

Wat betekent dit nu? Biedt dit mogelykheden? Voorheen wel, kan ik me herinneren uit vele discussies (oscam etc). Kan iemand ff verhelderend zijn?

Bedankt!

DC

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan helaas niks doen. ze hebben het hele activeringsalgoritme veranderd.

 

je hebt je kaart en box een tijd lang van elkaar gescheiden waardoor je dus nu zo'n melding krijgt. vroeger moest je bellen om je kaart opnieuw te laten paren met je box, echter hoeft dat niet meer.

laat je kaart een aantal dagen erin staan, waarna de kaart zichzelf weer met je box paart.

 

eindconclusie is dus dat DT I2 kaart voorlopig alleen nog in de eigen box werkt.

links en rechts wordt er wel geroepen dat er weer een manier gevonden zal worden, echter roept digiturk ook dat ze tegenwoordig 3 stappen voor zijn.

 

kijkend naar het feit dat een nutteloze d-smart ook nog steeds niet werkt na zo'n lange tijd, ziet het ernaar uit dat DT ook een lange tijd niet meer gaat werken op andere boxen.

 

ag, misschien is het wel beter zo.

aangepast door emree
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang blijven de resterende zenders eigenlijk nog in cryptoworks uitzenden? Gaan ze dit voor eind van het jaar afbouwen of gaan er bepaalde premium zenders als eerste weg?

 

Ik las hier eerder een bericht dat ze tot in 2012 doorgaan maarja als alle kaarten omgeruild zijn, en dat is volgens mij inmiddels het geval kunnen ze de cryptoworks knop morgen omzetten. Iedereen zit nu met mosc, ik ken niemand met orginele DT kaart meer.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...