Littlesat Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Obi Wan... Inderdaad, de CI en de nieuwe Irdeto boxjes zijn wel weer te kraken... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Ik begrijp niet echt waarom ze over zijn naar Irdeto 2.
basix Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Nieuwe kaarten + nieuwe set top boxen + moeilijker te sharen = kassa kassa
Obi Wan Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Irdeto heeft een tijd terug Cryptoworks overgenomen. Vandaar dat het eraan zat te komen dat de kaarten uitgefaseerd werden. Hoe is de irdeto2 encryptie in relatie tot de CDS irdeto2 ? Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Littlesat Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Ik denk eerder dat we dit Irdeto3 kunnen noemen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
halil63 Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 ik gisteren abbo op digiturk euro genomen, met cryptoworks kaart de bedoeling is dat ik het in mijn dm500s of dm800 te gebruiken. de kaart is nog niet geactiveerd wat kunnen jullie me adviseren of heb ik de paard van troje binnen gehaald.
DINGES Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2010 Hallo, Denk dat je paar maanden kan kijken en dan zwart, wat ga jij doen bellen natuurlijk en het verhaal vertelen dan zeggen ze dat je 50 euro moet betalen en een niuwe kaart en een box word verstuurt. en dan krijg je ID2 kaart met een box van hun dus (voorlopig) nog niet te gebruiken met DM box. ik denk dat het zo gaat lopen.
DINGES Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Geplaatst: 4 september 2010 volgens min heeft iderto alle gaatjes goed gedicht met hun niuwe systeem zie. http://www.irdeto.com/documents/HL_CAS_SecChip_EN_L.pdf
Obi Wan Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Als ze alle gaatjes gedicht hadden, zou ik nu niet kunnen kijken. Wat daar staat is gewoon dat Irdeto kaart met ontvanger paart meer niet, dit systeem bestaat al jaren en is ook te omzeilen. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
OKA Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: Obi Wan Als ze alle gaatjes gedicht hadden, zou ik nu niet kunnen kijken. Kun je uitleggen hoe je het dan werkend hebt gekregen? Heb hier 3 kaarten (1 x 4101-serie, 2 x 4136-serie) liggen, waar geen beweging in is te krijgen.
DINGES Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Geplaatst: 5 september 2010 ik zou het ook best wel willen weten ben toch van plan om in december een abbo te nemen maar wil toch liefst op mijn eigen dm kijken en niet op de box van hun
emree Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Zolang je kaar niet gepaard is met DT box kan je, je kaart in een DM werkend krijgen. Hoe je dit doet, staat in de eerste berichtjes. Het gevaar is dat die gasten de kaart in de box tegenwoordig afgeven, waardoor je een gepaarde kaart hebt en nog niet in een DM werkend te krijgen is. Gepaarde kaarten schijnen ook te werken op een DM, maar dit is nog niet voor het grote publiek vrijgegeven.
DINGES Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Origineel bericht van: emree Zolang je kaar niet gepaard is met DT box kan je, je kaart in een DM werkend krijgen. Hoe je dit doet, staat in de eerste berichtjes. Het gevaar is dat die gasten de kaart in de box tegenwoordig afgeven, waardoor je een gepaarde kaart hebt en nog niet in een DM werkend te krijgen is. Gepaarde kaarten schijnen ook te werken op een DM, maar dit is nog niet voor het grote publiek vrijgegeven. dat is het nou de probleem als ik nu een om kaart vraag krijg ik een gepaarde kaart en dat wil ik niet dus wacht het rustig af
Gast Arif Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 De Irdeto 2 kaarten worden pas gekoppeld aan een ontvanger in het verkooppunt (In ieder geval is dit in Kırşehir zo). Dus even vragen of ze de kaart niet in een ontvanger willen stoppen wanneer je je kaart omruilt.
marc74 Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Ja even erbij aangeven dat ze de kaart niet moeten koppelen, zodat je hem weer kan gebruiken om te sharen:)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen