Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Irdeto heeft een tijd terug Cryptoworks overgenomen. Vandaar dat het eraan zat te komen dat de kaarten uitgefaseerd werden.

Hoe is de irdeto2 encryptie in relatie tot de CDS irdeto2 ?

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst:

ik gisteren abbo op digiturk euro genomen, met cryptoworks kaart de bedoeling is dat ik het in mijn dm500s of dm800 te gebruiken. de kaart is nog niet geactiveerd wat kunnen jullie me adviseren of heb ik de paard van troje binnen gehaald.

Geplaatst:

Hallo,

Denk dat je paar maanden kan kijken en dan zwart, wat ga jij doen bellen natuurlijk en het verhaal vertelen

dan zeggen ze dat je 50 euro moet betalen en een niuwe kaart en een box word verstuurt.

en dan krijg je ID2 kaart met een box van hun dus (voorlopig) nog niet te gebruiken met DM box.

ik denk dat het zo gaat lopen.

Geplaatst:

Als ze alle gaatjes gedicht hadden, zou ik nu niet kunnen kijken.

Wat daar staat is gewoon dat Irdeto kaart met ontvanger paart meer niet, dit systeem bestaat al jaren en is ook te omzeilen.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Obi Wan
Als ze alle gaatjes gedicht hadden, zou ik nu niet kunnen kijken.

Kun je uitleggen hoe je het dan werkend hebt gekregen?
Heb hier 3 kaarten (1 x 4101-serie, 2 x 4136-serie) liggen, waar geen beweging in is te krijgen.
Geplaatst:

ik zou het ook best wel willen weten ben toch van plan om in december een abbo te nemen maar wil toch liefst op mijn eigen dm kijken en niet op de box van hun

Geplaatst:

Zolang je kaar niet gepaard is met DT box kan je, je kaart in een DM werkend krijgen. Hoe je dit doet, staat in de eerste berichtjes.

Het gevaar is dat die gasten de kaart in de box tegenwoordig afgeven, waardoor je een gepaarde kaart hebt en nog niet in een DM werkend te krijgen is.

Gepaarde kaarten schijnen ook te werken op een DM, maar dit is nog niet voor het grote publiek vrijgegeven.

Geplaatst:
Origineel bericht van: emree
Zolang je kaar niet gepaard is met DT box kan je, je kaart in een DM werkend krijgen. Hoe je dit doet, staat in de eerste berichtjes.

Het gevaar is dat die gasten de kaart in de box tegenwoordig afgeven, waardoor je een gepaarde kaart hebt en nog niet in een DM werkend te krijgen is.

Gepaarde kaarten schijnen ook te werken op een DM, maar dit is nog niet voor het grote publiek vrijgegeven.

dat is het nou de probleem als ik nu een om kaart vraag krijg ik een gepaarde kaart en dat wil ik niet dus wacht het rustig af
Geplaatst:

De Irdeto 2 kaarten worden pas gekoppeld aan een ontvanger in het verkooppunt (In ieder geval is dit in Kırşehir zo). Dus even vragen of ze de kaart niet in een ontvanger willen stoppen wanneer je je kaart omruilt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen