Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten

je kaart gaat niet werken, aangezien tegen woordig nieuwe kaarten al gepaard worden vrijgegeven bij digiturk. frown

 

als je zeker wil weten of je kaart nooit gebruikt is, moet je je sat kabel eruit trekken en zo je kaart in cccam testen.

alle chid's die jij nu op jouw kaart wel ziet hoor je dan niet te hebben. dan weet je dat jouw kaart maagd is.

 

zoals je al ziet is jouw kaart dus niet maagd en gaat dus niet op een dream werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


veel moeite hebben met je update is een slecht teken!

bij mij was dat ook zo en op 1 een dag was het over.

helaas ben ik nog steeds bezig om mijn kaart werkend te krijgen.

 

er zijn momenteel 2 manieren waarmee je, je kaart werkend kan krijgen:

 

1. er zijn gasten die voor 500-1000 euro de chid's van je kaart verwijderen, waardoor je kaart maagd wordt en dus op een dream gaat werken. je moet na het legen van je kaart nog 2 weken wachten, voordat je het in je dream steekt.

 

2. oscam-mgcam combinatie zorgt ervoor dat je gepaarde kaart binnen 2-10 min meteen opengaat. helaas zijn de configs non-public.

 

kwestie van tijd, voordat het public wordt, maar hoelang is de vraag en kan je zolang wachten. biij d-smart heeft het ook heel lang geduurd, voordat het public werd. tjaa, die gasten verdienen veel geld hiermee!

 

gr. emree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey emree..

 

Ok als ik je goed begrijp is mijn enisgste oplossing op moment een nieuwe kaartje bemachtigen en het nog eens het proberen.

Een blank kaartje (maagd) bemachtigen is totaal geen probleem, het probleem is dat ik zeker moet zijn hoe ik het active moet kunnen krijgen.

 

Of een update laten sturen op mijn kaartje is dat mischien een optie.?

 

Als ik me goed kan herinner zou er toch een tool/prog ervoor moeten bestaan voor je chid's kan verwijderen. ( dlog 4.1 )

 

 

 

 

Gr,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jouw config voor een niet gepaarde kaart is voldoende, maar het probleem is om een niet gepaarde kaart te krijgen.

 

je geeft aan dat dat voor jou geen probleem is, en ben dus benieuwd geworden hoe jij dat kan regelen?

wat ik weet is dus dat alle kaarten al voorbeschreven van dt afkomen. dus geen maagd.

 

oscam-mgcam combi met de juiste configs en een update signaal van dt, zorgt ervoor dat je kaart binnen een paar minuten op een dream werkt. hoe de configs eruit zien, weet ik nog niet.

 

ik ben wel benieuwd of er een tool is voor irdeto2 kaarten waarmee je chid's kan wissen.

 

gr. ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCcam werkt inderdaad al even niet meer met de i kaart, maar oscam wel.

 

Waarom is de oscam config een geheim? Er zit daar echt niets speciaals in, just rtfm en configureren maar.

 

Voor de luiaards onder jullie:

 

oscam.server:

Code:
[reader]label = DikkeTurkProtocol = internaldetect = CDdevice = /dev/sci1group = 1cardmhz = 600ident = 0664:000000,000001,000002,000003emmcache = 1,3,2ecmcache = 1lb_weight = 100mhz = 600 

 

En dit in je oscam.user

Code:
[account]user = localpwd = passwordgroup = 1au = DikkeTurkCAID = 0664keepalive = 1numusers = 0penalty = 0au = 1

 

Maakt niet uit of het mgcamd of CCcam is die als client connecteert nar oscam. Mag zelfs oscam direct in dvbapi mode zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@emree..

 

Wel het zit zo, kaartje is nooit in zijn orgineel receiver geplugd geweest. Sterkste van al dit verhaal is zo, heb ik gisteren het toch willen uit testen in zijn orgineel receiver en krijg keer op keer het volgende foutmelding.

Deze kaart is niet gepaard met deze receiver "lol"

 

Wat ik tot nu toe wel gedaan heb is het volgende.

---

 

1. Kaart kwam maagd aan ( ben er 100% zeker van )

2. Heeft 27 dagen in mijn kast blijven liggen

3. Na 27 dagen is het gelugd geweest in mijn DM-8000

3. Na inpluggen onmiddelijk gecheckt via cccam info voor chid's enzo.. Was 100ù blank.

4. Over een paar uur ingelugd op cccam heeft die gewerkt voor een paar sec op STAR

5. en tot op heden geen kick meer.

 

Dus mijn vraag, is er een kans dat die het wel gaat doet na een update signaal of niet. Zo wel laat ik het 10x uivoeren met een signaal. Zo niet laat ik simpel een nieuwe overkomen.

 

@ Basix

 

Bedankt voor je reply met deze configs. Dus met deze instellingen zou het zonder enig probleem moeten werken. Of moet er nog dingen aangepast worden (VB: Dikketurk )

 

 

 

Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennis van me is hier dus ook mee bezig. Hij heeft een DT irdeto kaart gekregen. Een vriend uit turkije heeft hem geholpen de kaart aan de gang te krijgen in de dreambox. Enige wat ik weet is dat hij de kaart meer dan 1 week offline moest houden en daarna mocht ie in NewCS/CCcam. Als de NewCS config bekijkt komt je alleen hierboven genoemde universele camid/camkey tegen. Niks bijzonders dus.

 

De kaart heeft meer dan 1 week goed gewerkt maar nu ineens is het beeld zwart. Als de kaart onder CCcam gelezen wordt zie je alle chids en het Irdeto symbool gaat branden. Als je de kaart onder NewCS leest krijg je NOK in NewCS en in CCcam.

 

Wat adviseren jullie, opnieuw een heractivatie signaal aanvragen met de kaart in NewCS of speciaal OSCAM ?

 

En ik probeer te begrijpen waarom de kaart uitgevallen is. Kan het komen omdat deze toevallig direct in CCcam gelezen is?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

en het Irdeto symbool gaat branden

Gaat deze ook groen branden? Zo ja dan is zo te zien de anti-cardshare threshold van de kaart bereikt...

DT Irdeto kaarten hebben geen anti-sharing mechanisme.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...