Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Ik heb gehoord dat je die gepaarde kaarten toch kunt gebruiken. Er is mij verteld dat je de receiver waarmee je kaart is gepaard uit kunt lezen en zo je kaart met CCcam kunt gebruiken. Hierover meer informatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: nargile
Ik heb gehoord dat je die gepaarde kaarten toch kunt gebruiken. Er is mij verteld dat je de receiver waarmee je kaart is gepaard uit kunt lezen en zo je kaart met CCcam kunt gebruiken. Hierover meer informatie?


Ja dat is het hele punt. Om de kaart te gebruiken op een andere receiver moet je die keys kunnen uitlezen of berekenen (met behulp van serials).

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nargile
Dus als ik uit Turkije een HD abo van Digiturk haal (met bij behorende receiver) kan ik deze met de juiste middelen toch in een andere receiver gebruiken?


Ja maar het is momenteel nog niet bekend hoe.

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk dat ze het tot de zomervakantie oplossen. Die abonnementen hier zijn zo kaalgeplukt. Ze verkopen het alleen om LIGTV. Kanal D en Star TV zijn ook eruit geflikkerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nargile
Hopelijk dat ze het tot de zomervakantie oplossen. Die abonnementen hier zijn zo kaalgeplukt. Ze verkopen het alleen om LIGTV. Kanal D en Star TV zijn ook eruit geflikkerd.


Wat je kan doen is de verkoper te vragen de kaart niet van tevoren in de ontvanger te steken (Het pairen met de digiturk receiver gebeurt bij de verkoper). Als hij dat niet doet is het heel makkelijk je kaart in je dreambox te gebruiken

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

een familie lid(turks) van mij heeft een tijdje geleden

een DM8000 gekocht om digiturk HD te kunnen ontvangen

maar nu heeft hij een nieuwe kaart gekregen van DT

met een ontvanger er bij.nu kan hij de kaart niet meer gebruiken in de DM.Ik zie dat je de kaart weer in maagdelijke stand moet zetten en dat je daar een progje XPCS voor moet hebben.Kan mij iemand uitleggen

eventueel per pm hoe ik dat moet doen.

 

bvd henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

oscam(xpcs)-mgcamd draaien - kaart in je box - dt klantenservice bellen, zodat ze signaal sturen - voila je kaart is weer maagd - newcs/cccam draaien met d ejuiste emm block

 

het probleem hier is:

1. xpcs emu vinden -> is betaald

2. dt klantenservice ervan weten te overtuigen dat ze jou een signaal moeten sturen. dit doen ze namelijk niet meer. ze zeggen dat ze verstuurd hebben, maar is niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt ook met de laatste oscam versie te werken. NewCS schijnt ook te kunnen inderdaad. Ik heb hier een config van een kennis, daar staat weinig bijzonders in.

 

DT klantenservice kan niet weigeren, gewoon dreigen het hele spul terug te sturen. Bovendien als je op vakantie gaat en de ontvanger 4 wkn uitzet heb je ook al een heractivatie nodig.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

voila je kaart is weer maagd

Je kaart is dan niet maagd, maar in echt gescheiden met je originele box en door de EMM-puls direct hertrouwd met de fake box-ID die in Oscam/Xpcs staat laugh
Citaat:

Bovendien als je op vakantie gaat en de ontvanger 4 wkn uitzet heb je ook al een heractivatie nodig.

Gewoon gebruiken... ik kom van vakantie uit turkije terug/ik ben net terug van vakantie in turkije en nu heb ik geen beeld laugh
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

voila je kaart is weer maagd

Je kaart is dan niet maagd, maar in echt gescheiden met je originele box en door de EMM-puls direct hertrouwd met de fake box-ID die in Oscam/Xpcs staat laugh

dat bedoelde ik inderdaad, niet maagd maar gescheiden laugh

en inderdaad je kan ook oscam hiervoor gebruiken en zelfs newcs. ik ga dit deze week even proberen en kijken of het inderdaad gaat werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...