MR_B Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik heb bij de voeding vervangen; C12, C8, C15, C23, C21, C2, C19, Deze stonden allemaal bol. toch wil de topfield niet aan, wat zie ik over het hoofd? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2010 Indmiddels spint de harde schijf, heb ik het menu terug op de tv, maar geen display en lnb spanning. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast willy71 Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Hoi, Kloppen alle spanningen? 2.3V;3.3V;5V;7.5V;17V;24V Soms gaat de LNB chip kapot. Dat is de LNBP20 Beste is om op de chip de spanningen te meten. Je kunt op internet wel een pdf van de LNBP20 vinden. En dan kun je zien of er op de lnbpA uitgang 13V of 18V geschakeld wordt. Leuk klusje om te vervangen.
Beobuddy Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik heb onlangs voor Jedede de condensatoren vervangen en die had een (online bestelde) set met condensatoren. Maar dat waren er wel en stuk of 16. Dus aanzienlijk meer dan jij nu hebt vervangen. Vergeet niet dat het niet altijd aan de buitenkant te zien is of een elco'tje stuk is. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen