Snoopy Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2010 Citaat: Zou alleen nog willen te weten komen hoe je je .cfg bestand kan editeren. Of hoe je via FTP in de decoder komt. Zover ik weet kan dat beide niet. Ik word ook steeds gekker met mijn orginele DM 800 HD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The feedchaser Geplaatst: 22 september 2010 Delen Geplaatst: 22 september 2010 Gisteren een nieuwe beta uitgekomen voor de edision mini ip, cccam loopt met deze firm voor het eerst echt goed. let wel firmware is beta. firmware waar het om gaat is: ILTV FW für argus mini SAT/2in1/ip V1.2.81 (GR) van 20.09.2010 - TEST VERSION. groeten Feedchaser. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Xady Geplaatst: 23 september 2010 Delen Geplaatst: 23 september 2010 Leuk nieuwe firmware, Waar kan ik deze vinden?? Ik gebruik nu de versie van 30 augustus. cccam werkt maar soms blokkeert de ontvanger en moet ik even de client terug opstarten. Vrouwke heel boos omdat ze regelmatig als het een spannende serie is juist dan natuurlijk blokkeerd dat dit en ruzie in het huis.... Dus ofwel ligt het aan de server (kan ook natuurlijk) of is de ccam niet 100% in orde. Voor de rest tevreden van deze goedkope degelijke ontvanger. Wat ik ook spijtig vind dat we niet één programma kunnen zien en een ander opnemen. Zou normaal gezien ook moeten lukken... Opname timer is ook iets wat ik voor verbetering vatbaar vind. Regelmatig mis ik een opname. omdat de vorige timer instelling overschreven word bij het maken van een nieuwe timeropname. Heb momenteel 2 argus mini toestellen. één met dvb-t en ééntje zonder dvb-t. Ben van plan om er nog 2 bij aan te kopen. Zodat we in elke kamer kunnen genieten van sattelietontvangst. Voor de prijs moet je het niet laten.... Edit heb elders info gezin over deze nieuwe firmware Citaat: nds ok - cccam ok !!! No usb/pvr....No CI working !!! !! only for use with nds... !! Enig idee ?? Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 23 september 2010 Delen Geplaatst: 23 september 2010 Heb ze beide getest de mini-ip en de VIP Stabiel? - Hmm als mensen de Azbox HD niet stabiel noemen komt deze niet in de buurt. Beeld kwaliteit - is echt minder op HDTV ( vergeleken met dm800/8000 en Azbox HD ). Zap snelheid - Laat te wensen over. ( iig langzamer als de Azbox HD en zeker als de DM E2 modellen ) Voordeel: - Kost geen drol Getest met de laatste ILTV FW van 30-08-2010 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wigee Geplaatst: 9 oktober 2010 Delen Geplaatst: 9 oktober 2010 Hallo, Ik heb sinds deze week ook een mini-ip als 2de ontvanger. Heb de nieuwste versie (beta 29/09) geinstalleerd. Dan makkelijk connectie naar mijn vu+duo en alle zenders blijken te werken. De eerste testen met cccam blijken nog geenfreezes te hebben gegeven.. Heb wel nog enkele vragen: Bestaat er een zender editor, zodat je een zenderlijst kan maken op de pc en nadien via netwerk of usb in de mini-ip te zetten? Als ik via hdmi connecteer heb ik geen geluid, enkel via scart, iemand een idee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Xady Geplaatst: 9 oktober 2010 Delen Geplaatst: 9 oktober 2010 Voor een kanalen editor google effe naar SetEditArgusMini deze werkt perfect, is wel betalend. In het duits Anzeige aller Daten Kanäle verschieben, löschen und umbenennen Ändern von fast allen Daten Erstellen neuer Kanäle ohne Suchlauf Umfangreiche Such und Sortierfunktionen Druckfunktion Import/Export/Konvertieren von/in andere Settingsformate Und vieles mehr Nur 23,99 Euro. Hopelijk ben je hier iets mee. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wigee Geplaatst: 9 oktober 2010 Delen Geplaatst: 9 oktober 2010 Heb ik reeds gevonden, maar zoals ge zegt, het is betalend... Ook vind ik geen echte zenderlijst, die een beetje vlaams/nederlands georrienteerd zijn... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Xady Geplaatst: 9 oktober 2010 Delen Geplaatst: 9 oktober 2010 Is een beetje werk om een vlaamse te maken, heb er enkele uurtjes zoet mee geweest. maar het werkt. Ik heb dus wel die betalende versie in gebruik. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen