rolandroland Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik heb speciaal het basis pakket VH1 Classic afgenomen om deze te kunnen bekijken. Op de website www.canadigitaal.nl staat hij er ook tussen. Vervolgens word ik lid en blijft deze zender op zwart staan. Ik heb gebeld met het 0900 nummer. Daarop zat de keuze tussen: Heeft u op 1 of meerdere zenders zwart beeld? Toets een 3. Dat heb ik gedaan. Vervolgens was de opdracht om op SBS6 te zetten en dan wordt abrupt de verbinding verbroken, je krijgt dan geen eens een medewerker aan de lijn! Slechte service vind ik. Nu blijkt dat er regionaal gebonden storingen zijn bij de MTV zenders. De uplink werkt niet goed aldus de medewerker van de klantenservice. Wel heeft Canal Digitaal deze mensen een nieuwe smartcard verzonden maar na 24 uur viel het signaal weer weg. Deze storing duurt al een enige tijd. Ik vraag me af hoe het dan in andere landen zit met VH1 classic zender, valt die daar ook uit? Dan zou MTV flinke reclame inkomsten mislopen! Maar goed juridisch gezien voldoet het product niet aan verwachting want ik krijg het signaal niet geleverd. Ik heb Canal Digitaal om compensatie gevraagd. Hoewel de storing ligt bij MTV heb ik daar geen contract mee dat is tussen Canal Digitaal en MTV networks. Graag wil ik dat Canal Digitaal voor een passende oplossing zorg. Het was ook netjes geweest dat bij de aanmelding voor dit pakket even een melding komt let op MTV kent storingen of iets dergelijks. En op de website zelf van Canal Digitaal wordt ook niets vermeld over deze storing. Lijkt er op dat dit wat verborgen gehouden wordt.
Noordzee Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Op het andere forum zit CanalDigitaal, Zij weten ervan en schreven recent dit bericht : CITAAT : We hebben de huidige status opgevraagd aangaande het probleem van het niet kunnen ontvangen van de MTV zenders bij een aantal van onze abonnees. MTV network en haar technici zijn bezig de problemen die zij hebben volledig op te lossen. Er zijn zeer recent nog wijzigingen doorgevoerd waardoor het probleem opgelost had kunnen zijn, echter begrijpen we uit uw posting dat dit niet het geval is en we hebben uw bevindingen aan MTV doorgegeven. Het heeft inderdaad geen zin om nieuwe smartcards aan te vragen bij CanalDigitaal, dit lost het probleem niet op aangezien de problemen aan de uitzendkant van MTV veroorzaakt worden. We vinden het zeer vervelend dat we niet kunnen aangeven wanneer de verwachting is dat bij u de MTV zenders weer beeld gaan geven, vanuit CanalDigitaal zullen we er alles aan doen om maximale druk uit te oefenen het probleem zo spoedig mogelijk op te (laten) lossen. Met vriendelijke groet, webCare Team CanalDigitaal EINDE CITAAT. Misschien helpt het om daar nog is je klacht neer te leggen. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
edbe Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 dat is Canal Digitaal 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
rolandroland Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik zocht op trefwoord van Canal Digitaal op de website ik zie dat de problemen zich al enige tijd spelen. 26 mei 2010: Geen rechten voor MTV Musicchannels; In onderzoek In sommige gevallen is er door het niet toekennen van ontvangstrechten geen beeld op de MTV Musicchannels. Het betreft hier de zenders MTV Rock, MTV Music, MTV Dance, VH1 Classic en VH1. Een onderzoek naar de oorzaak is in gang. In sommige gevallen kan het iets langer duren na afstemmen op een van deze zenders voordat deze weer beeld geeft.
Tonskidutch Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 met wie heb je nu een contract? met CanalDIGITAAL of met MTV? pfffffff van het kastje naar de muur een fijne kwestie voor de belbus. ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Gast aart44 Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Origineel bericht van: rolandroland 26 mei 2010: Geen rechten voor MTV Musicchannels; In onderzoek Hier doen alle zenders uit het MTV pakket het maar meestal gaat het dan om een Dreambox waar het niet meer in werkt. Nu geloof ik dat je de oude Extreme er uit hebt gedaan en nu een eveneens niet meer goedgekeurde Strong 8000 hebt dan zou ik eerst maar eens kijken of het in een andere ontvanger wel werkt. Misschien is het wel zo dat je ontvanger als product niet meer aan de verwachting voldoet.
rolandroland Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik zal hier wat meer ruchtbaarheid aangeven zodat er wat meer vaart achter de zaken zit. Want het speelt zich af vanaf mei. Hoe kan het dat dit zolang moet duren? Technische kennis? Ik heb trouwens een Strong STR8000 ontvanger.
Codx Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 En dit zou dus een test van de nieuwe anti-sharing technlogie moeten zijn. kunnen we al inschatten hoe goed dit voor klanten met een gecertificeerd apparaat gaat werken. (niet dus) Dat wordt weer minstens 2 maanden FTA uitzenden. Gewoon een brief sturen dat je hen in gebreke stelt en je geld terug eisen. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
rolandroland Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2010 Heb ik al gedaan. Via het Satelliet forum waar Canal Digitaal een link voor heeft geplaatst word er voor mijn gevoel wat vijandig opgetreden. Het forum heeft totaal niets van doen.... Zie: http://www.satellietforum.com/showthread.php?p=86578#post86578
Gast aart44 Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Origineel bericht van: rolandroland Ik zal hier wat meer ruchtbaarheid aangeven zodat er wat meer vaart achter de zaken zit. Want het speelt zich af vanaf mei. Hoe kan het dat dit zolang moet duren? Technische kennis? Ik heb trouwens een Strong STR8000 ontvanger. Heb je nu al gedaan wat ze adviseren 10 minuten op MTV zetten en je hebt weer beeld.
Gerard 76 Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 klik, klik, en klik. Genoeg leesvoer hierover... 3 draadjes met hetzelfde onderwerp
Aanbevolen berichten