Gast Kimble Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Inderdaad commercieel. Dubbel zelfs in de komkommertijd.
Poetsdoekje Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Geplaatst: 1 september 2010 @Kimble Bedankt voor je email @Con Bedankt voor je tip Ik ga beide nu met elkaar vergelijken, jullie programma's lijken me goed mag een slotje op En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Con Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Origineel bericht van: Poetsdoekje @Kimble Bedankt voor je email @Con Bedankt voor je tip Ik ga beide nu met elkaar vergelijken, jullie programma's lijken me goed mag een slotje op Laat wel even weten wat jouw eindconclusie is en waarom zo leer- en nieuwsgierig als ik altijd ben. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Poetsdoekje Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Geplaatst: 23 september 2010 Origineel bericht van: Con Origineel bericht van: Poetsdoekje @Kimble Bedankt voor je email @Con Bedankt voor je tip Ik ga beide nu met elkaar vergelijken, jullie programma's lijken me goed mag een slotje op Laat wel even weten wat jouw eindconclusie is en waarom zo leer- en nieuwsgierig als ik altijd ben. HG CC Ik heb nu e.e.a. met elkaar vergeleken en Con gaat met de eer strijken ik vindt FastStone Photo Resizer de gemakkelijkste, terwijl Kimble ook een fijn progje heeft, ga ik toch voor Faststone Bedankt voor alle hulp, wat mij betreft mag er nu een slotje op En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Con Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Toch altijd weer leuk zo'n terugkoppeling. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Kimble Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Inderdaad, is altijd goed om te horen. Ook dat smaken kunnen verschillen, maar dat zal bij mij gewenning zijn van het pakket. Con gaat er deze maal met de wisselbeker vandoor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen