Roobert Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik heb net een Solo binnen. Ik probeer deze op mijn oude niet USALS rotor in te stellen. Ik vind op de VTI of originele image nergens waar ik de rotor links rechts kan laten gaan tot de sat bereikt is en dat ik hem kan bewaren. iemand een tip? Bedankt VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
caleno Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 In de plugins menu zit positioner setup deze downloaden, deze kun je dan gebruiken om de rotor handmatig af te stellen. Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2
Roobert Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2010 Is gebeurd, moet wat anders fout zitten, begint niet goed ik heb geen geduld voor dergelijke zaken. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
caleno Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Het mooie van linux satontvnagers dat het over het algemeen hobby ontvangers zijn. Het zou toch erg saai zijn dat onze nieuwe ontvanger in 15 minuten compleet geinstalleerd zou zijn, en dat we er dan voor de rest mee klaar zijn. De Vu solo met vti images was afgezien van de rotorinstellingen, voor mij de gemakkelijkste linuxontvanger om de basis installatie te installeren. Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2
caleno Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik heb tunerinstellingen geavanceerd gebruikt voor elke satelliet afzonderlijk ingevuld plus lnb diseq etc en belangrijk nummer satelliet in lijst (zelf te bepalen). Daarna kun je gaan zoeken. Op deze is het me gelukt, de rotor af te stellen. Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2
Roobert Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2010 Ja voor mij was de VU Duo het snelste maar deze heeft volgens mij een defekt, hij staat terug in de doos. Nu het heeft niets met Linux te maken hoor. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen