Snoopy Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Bestaan er eigenlijk MP3 spelers op keukentafel formaat ? Dus een soort gettoblaster met een goede MP3 speler erin. En vooral een goed display met cursortoetsen erop om te kunnen kiezen uit de sub-directories. Ben al een tijdje op zoek naar zoiets, ooit een ding gehad van Grundig die MP3's kon afspelen vanaf een CD maar dat was een ramp, elke keer als je hem opnieuw opstartte begon ie helemaal van voren af aan.
D_V Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Zoiets als de Onkyo X-NX10A ? Een ex-collega van me had zo'n ding, daar zit een 80GB harde schijf in bijvoorbeeld. Het is een apparaat van een paar jaar terug, ik neem aan dat er inmiddels meer keuze is op dit gebied.
Snoopy Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2010 Dat komt aardig in de richting maar is nog wat te groot. Zou kunnen als ik niet iets kleiner vind. Display en knoppen zien er bruikbaar uit.
winwiz Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Heb je geen draadloos netwerk. Dan zou je aan een squeezebox kunnen denken ofzo Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Snoopy Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2010 Grappig dat je die noemt. Net effe bij zo'n grote landelijk bekende zaak wezen kijken en mijn gedachten gaan ook richting een LogiTec Squizebox. Zal me er eens in verdiepen. Voor de rest kom je op iPod met dockingstation uit maar da's niet zo mijn ding.
Tonskidutch Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 sonoro elements w mooi maar wel prijzig. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen