Gast SnijdeA Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Sinds een dag of 2 (nee niet dat liedje) hebben we geen EPG info meer op de BBC en ITV zenders, die we van de Astra 2 pakken. Normaal wordt die elke ochtend gedownload met CrossEPG, maar zelfs als we een handmatige downoad starten, komt er niets. Ben ik de enige ?
Jean-Claude Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 dan zijn er diverse mogelijkheden om aan de epg te geraken, en in de eerste plaats via de Rytec epg plugin. en kijk anders eens naar uw systeem settings en aktiveer daar de free-sat epg. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast SnijdeA Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Dat eerste deel snap ik, ik heb daar CrossEPG voor en dat werkt al een hele tijd, alleen nu is er geen info meer, de EPG voor BBC en ITV is leeg.
Gast SnijdeA Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Wat blijkt ? De settings van EPG waren veranderd ... geen idee hoe dat zomaar kan, maar goed, ik heb ze gecorrigeerd en nu werkt de EPG weer :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen