wieckbud Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Weet iemand waar ik de nieuwste Pli image voor de relook 200s kan vinden?
Niels Wagenaar Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Officieel gezien, is er geen officiele PLi image voor de 200S. Maar op Denktenk kan je een unofficial versie downloaden. Overigens zie ik geen nut om die versies ook te gebruiken, de Abcom edities worden nog steeds bijgewerkt en werken ook nog extreem stabiel. Maar dat terzijde. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
ikbennico Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Origineel bericht van: Niels Wagenaar Maar op Denktenk kan je een unofficial versie downloaden. Hoi niels Ik vrees dat de site Denktenk niet meer werkt. Zijn account is op de een of andere reden opgeheven. De reden erachter zou ik niet weten.(is ook nergens vermelding over gemaakt) Misschien dat jij het weet. Nico
Gast arvy Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Ik weet het ook niet helaas wat er met denktenk gebeurd is. Ik heb wel geprobeerd contact te zoeken met denktenk zelf, maar krijg geen reactie.. hopelijk dat daar vandaag nog wat info vandaan komt.
Niels Wagenaar Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Zit hij op dit moment niet in het buitenland? Nou ja, het zal wel een kwestie zijn geweest van een te late betaling oid. Of misschien dat hij (weer) over zijn limiet van bandwith is gegaan. Het zal niet de eerste keer zijn. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Gast arvy Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Voor zover ik weet is hij weer terug van vakantie hoor, al een paar weken. Een bandbreedte overschrijding komt inderdaad regelmatig voor ondanks de hoogte ervan. Maar bij een bandbreedte overschrijding zou he eerder daar een melding van verwachten en dan eerder aan het einde van de maand dan aan het begin. Begin van de maand lijkt dan eerder met betalingen te maken te hebben wat voor zover mij bekend is niet het geval kan zijn (tenzij de situatie veranderd is natuurlijk). Maar het kan net zo goed een overijverige sysadmin geweest zijn
ikbennico Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Ok het is dus nog niet bekend waarom...nouja ff afwachten dus of hij ermee doorgaat. Zoniet misschien een integratie hier (zal wel grappig zijn). Let wel op dat dat bord ENGELSTALIG is,maar dal voor de meeste geen probleem zijn.
Gast arvy Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Er gaan zelfs al geluiden op dat de site door de autoriteiten is dichtgezet.. maar dat geloof ik dan ook weer niet, zoveel schokkends staat er ook weer niet op.
D_liver Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Hmmm zijn Azbox link werkt nog wel gewoon ook kan ik nog via FTP uploaden voor de download sectie. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast arvy Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 azbox.denktenk.com en download server staan bij een andere provider, dus dat is logisch.
wieckbud Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2010 waar kan ik die abcom images dan vinden en uiteraard bedankt voor je reactie
Gast arvy Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik heb een donkerbruin vermoeden dat denktenk vandaag wel weer eens in de lucht zou kunnen komne.
hafeez Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Je hebt gelijk. Inmiddels doet de site het gelukkig weer. Oorzaak offline: HD crash
ikbennico Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Inderdaad hij doet het weer. Je had gelijk was een HDD crash.(staat daar vermeld) In iedergeval geen slapeloze nachten meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen