Ga naar inhoud


Mediaplayer verwijderen uit XP Professional


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik uit Windows XP professional de mediaplayer verwijderen en daarna opnieuw installeren? Op dit moment heb ik namelijk problemen met mediaplayer. Kan geen .dat videofiles afspelen, en de update functie voor nieuwere versie werkt niet, dan crashed het meteen. Dan krijg ik de volgende foutmelding: "In Microsoft Windows Media Configuration Utility is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Onze excuses voor dit ongemak

 

geweldig he?

 

zoals alle andere software geinstalleerd en gedeinstalleerd kan worden, dus heel simpel.

 

-ga naar

systeembeheer / control panel

-zoek add/remove programms

-zoek de mediaplayer / klik erop

-bevestig het deinstaleren en weg ermee.

 

(als je daarna nog effe door de registry bruist met regedit kun je verloren keys handmatig weg halen... maar daar moet je wel een beetje meer oefening voor hebben.)

 

mag ik trouwens de quicktime pro van APPLEmoes aanbevelen?

 

cheers

Monsoon, Club Mix

Nusrath Fateh Ali Kahn

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of gewoon een .dat file in windows commander selecteren en dan bestand verbinden met C:\Program Files\Windows Media Player\mplayer2.exe(is ook nog de oude mediaplayer zonder toeters en bellen) of toch de uitgebreide mediaplayer 8 dan C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

de beste speler die er is, is mplayer (tenminste dat is mijn mening) echter alleen in source code beschikbaar en heb je dus een compiler nodig om dat kreng aan de praat te krijgen. Maar de applicatie is heel erg snel, kan alles afspelen en kan je eigen 'skins' maken/ontwerpen.

 

www.mplayerhq.hu

 

Ik heb nog geen ervaring met compilen onder windows, maar het kan wel.

 

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...