Tonskidutch Geplaatst: 11 augustus 2010 Geplaatst: 11 augustus 2010 a controleer je altijd je eigen installatie eerst op fouten b en dan vraag je over andere mogelijke oorzaken... c canal digitaal heeft al een pasklaar antwoord ik heb het ook hoor, vooral op 23,5 met HD zenders en weet zeker dat mijn installatie juist is met 3 smartcards de oorzaak van "die glitches" die enkel in het beeld te zien zijn en welke Canal Digitaal onderkent, hebben op audio nog dramatischer gevolgen dus tijdelijk stilte. dat is sinds eind mei 2010 (raar hè) want sinds die datum heeft iemand aan de andere kant van de satelliet lol aan het pesten van abonnees met aanpassen van het signaal en alle abonnees denken dat het aan hun receiver ligt. als het voor mei 2010 werkte met identieke hardware en smartcards moet het nu ook werken (zou je denken) OF men is iets aan het testen en experimenteren dat de buitenstaander (consument) nog niet mag weten. signaal staat voor alles wat in de datalink en communicatie alsmede conditional access te maken heeft maar vooral dat het ook gecertificeerde ontvangers betreft is toch wel indicatief. de provider gaat zelfs ten koste van genormeerde dvb-s(2) aan de haal met leveringsvoorwaarden en doet als of z'n neus bloed ciao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen