Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

a

controleer je altijd je eigen installatie eerst op fouten

b

en dan vraag je over andere mogelijke oorzaken...

c

canal digitaal heeft al een pasklaar antwoord

 

ik heb het ook hoor, vooral op 23,5 met HD zenders en weet zeker dat mijn installatie juist is met 3 smartcards

 

de oorzaak van "die glitches" die enkel in het beeld te zien zijn en welke Canal Digitaal onderkent, hebben op audio nog dramatischer gevolgen dus tijdelijk stilte.

 

dat is sinds eind mei 2010 (raar hè)

want sinds die datum heeft iemand aan de andere kant van de satelliet lol aan het pesten van abonnees met aanpassen van het signaal en alle abonnees denken dat het aan hun receiver ligt.

 

als het voor mei 2010 werkte met identieke hardware en smartcards moet het nu ook werken (zou je denken)

OF

men is iets aan het testen en experimenteren dat de buitenstaander (consument) nog niet mag weten.

 

signaal staat voor alles wat in de datalink en communicatie alsmede conditional access te maken heeft

 

maar vooral dat het ook gecertificeerde ontvangers betreft is toch wel indicatief.

de provider gaat zelfs ten koste van genormeerde dvb-s(2) aan de haal met leveringsvoorwaarden en doet als of z'n neus bloed

 

ciao

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

 


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...