Ga naar inhoud

wat kan ik nog meer doen met mijn dreambox?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi satters, ik heb mijn schotel verwijderd omdat ik glasvezel heb gekregen, nu heb ik een db7020 over.

is dit apperaat nog ergens anders nuttig voor of moet ik er toch afstand van doen?

Geplaatst:

Gewoon schotel terugzetten. Ook zonder abonnement heb je dan vele zenders die je glasdraadje niet kan bieden.

Waarom jezelf beperken als het je niets kost?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

maar ik wil de schotel niet terug vanwege de beperkte ruimte op mn balkon, en de kabels zijn nu ook eindelijk opgeruimt.

dus geen schotel meer...

maar ik vroeg me af of ik er mischien nog wat anders mee kon doen met alternatieve software.

Geplaatst:

verkoop hem.

Verder kan je niks daarmee als je geen schotel hebt.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

• 5 weken later...
Geplaatst:

Tjonge schrik hier toch wel van. Heb zelf ook een DB7020i en werkt nog prima op 4 sat. Merk wel dat ik een tijd geen ontwikkelingen meer op dit forum heb gevolgd want vind haast niets meer over deze DB terug. (techniek gaat snel)

Werk nog met Gemini 4.7 en zie al een tijd geen nieuwere versies op de markt komen.

Wat is nu gangbaar een DB8000? met Gemini 5 of zal ik gewoon lekker blijven kijken met mijn DB7020i

Ben wel van plan om mijn 3 schotels weg te halen en een Big Bisat aan te schaffen.

VU+ Duo, PLI 4.0, Triax78-13/19,2 / Triax 60-23,5 / Triax 60-28,2

Geplaatst:

Zelf heb ik ook een 7020 met HHD en zeer tevreden over , aangesloten op een primefocus van 180 cm .

Sinds 1 maand heb ik mij een dreabox 8000 HD 500gb HHD gekocht en aangesloten op een Big sat met 8 lnb's .

Werkt gewoon super , kan je niet vergelijken .

Zou hem niet meer kunnen missen .

Maar mijn 7020 doe ik niet weg .

Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen