pirrewit Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Tot gisteren stond onder de knop Menu op de AB een aantal keuzemogelijkheden en tussen Informatie en Instellingen stond "Applicaties" Hierin stonden een achttal plugins waaronder EPG -IMDB -DVD player-Mediaplayer- iets met CD enz. Nu is de lijn " Applicaties " zomaar verdwenen. Als ik nu onder de blauwe knop naar de feeds ga dan staan deze plugins nog wel allemaal gekleurd en zijn dus nog werkend. Heden is ook nog de EPG aangepast dus die plugin werkt zeker nog. Hoe kan nu zo maar een keuzemogelijkheid uit het hoofdmenu verdwijnen? Bvb kan ik nu niet meer in de plugin Imdb database. Ze is er nog wel in de feeds maar ik kan ze niet meer bereiken langs de applicaties. Heeft iemand dat ook al eens gehad en opgelost zonder de image kompleet opnieuw te laden? Herstarten was geen oplossing. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Gast MiLo Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 menu, instellingen, systeem, diversen, "niveau" weer terug op "expert" zetten.
fransken Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 druk op menu / instellingen / systeem / aanpassen / menu modus kies dan expert ipv eenvoudig of normaal en dan op ok en anders is weer normaal bij jou XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
pirrewit Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2010 Bedankt Milo en fransken werkt weer als vanouds ik was mij niet bewust iets verandert te hebben mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen