Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

ik heb een 7072 met patch 9.6. Met de nieuwste 5 in 1 files van h*ts ontvang ik op een aantal kanalen geen beeld en wel geluid (na wat spelen met de instellingen). Het betreft oa classica, goldstar, junior, k-toon en fox kids(alles duits). Ook een paar Franse kanalen hebben hier last van. Een paar andere kanalen kan ik helemaal niet ontvangen. oa sport 2 en 3, cine delux en superdom. Overigens was dit ook met oudere files. Is het mogelijk deze kanalen wel -volledig- te ontvangen? Zo ja, hoe.

Eric

Only those who know the secret can read a stream of bytes

Geplaatst:

Ik weet niet sinds wanneer je dit hebt, maar je weet dat er eergisteren weer een attack is geweest. Heeft het misschien daar mee te maken????

Geplaatst:

Nee, van die attack heb ik niks gemerkt. Dit 'probleem' is ook al ouder.

Eric

Only those who know the secret can read a stream of bytes

Geplaatst:

Zal eens gaan kijken, doch moet dan van de pc af en deze wordt dan in beslag genomen door andere familieleden.

Citaat:
[color:"orange"] De zekerste manier om bedrogen te worden is, zich slimmer voor te doen dan anderen [/color]
Geplaatst:

Ik heb eens op een paar kanalen gekeken. Fox Kids en Classica doen het gewoon bij mij. Junior kan ik helemaal niet ontvangen.

Wat je zou kunnen doen is een ander setje files proberen.

Een aantal kanalen zal je nooit kunnen ontvangen omdat deze codering nog niet gekraakt is, zoals Irdeto2, Betacrypt2 etc.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen