Wouwtje Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik heb sinds een paar maanden deze Dreambox, maar gisteren per ongeluk een update uitgevoerd en OpenPli wilde niet meer opstarten. Uiteindelijk de laatste Image erop gezet en alle aanvullingen weer geïnstalleerd. Nu had ik diverse Bouqueten aangemaakt en wilde deze weer terugzetten met Dreamedit, het resultaat is dat ik geen favorieten bouquet meer kan zien op de DB. Als een een Fastscan uitvoer komt deze ook niet in de favorieten te staan, ook als ik de Henksat settings download komen ze niet in de favorieten lijst. Iemand enig idee hoe ik alles weer zichtbaar kan krijgen. De mappen "Last Scanned"en Favorieten zijn wel zichtbaar, waarvan de laatste leeg is. Wie kan me helpen. DB8000HD OpenPli
Gerard 76 Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Hoi,en hartelijk welkom op Sat4all Misschien heb je de meerdere boeketten toestaan optie in het menu niet aangevinkt? deze vind je ergens onder menu -> instellingen -> systeem -> aanpassen.
Wouwtje Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2010 Meerdere Bouqueten staat aangevinkt. Het vreemde is dat ze er eerst wel instonden en volgens mij staan ze ook op de HD. DB8000HD OpenPli
Henksat Geplaatst: 8 augustus 2010 Geplaatst: 8 augustus 2010 Nadat je de zenderlijst in beeld hebt, één keer rode toets en dan de blauwe toets. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Wouwtje Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2010 Geprobeerd, maar geen resultaat. Volgens mij moet er toch ergens een config file zijn die verkeerd ingesteld staat. Anders aankomend weekend weer een schone installatie. Alvast bedankt. DB8000HD OpenPli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen