Memphisflash Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Mijn Dreambox boot niet wanneer hij z'n CIFS mount niet kan vinden. Wanneer mijn NAS niet aan staat kan ik de box dus niet aanzetten. Draai de laatste Pli Jade. Met oudere versies had ik dit probleem niet. Iemand een idee welke instelling ik over het hoofd zie
satvet Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Staat er iets op die NAS wat de box nodig heeft? Bij mij nooit een probleem geweest (wel nog ook een interne HD) ook niet met PLi Jade.
Henksat Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Origineel bericht van: Memphisflash Mijn Dreambox boot niet wanneer hij z'n CIFS mount niet kan vinden. Is een bekend fenomeen, vandaar het advies om geen PC als mount te gebruiken want die staat mogelijk niet altijd aan. Maar om nu een NAS uit te zetten, dat snap ik helemaal niet, die zou juist altijd bereikbaar moeten zijn. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
satvet Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Door regelmatige stroomstoringen heb ik helaas ruime ervaring met herstarts na uitval. De boxen starten wel op, de NAS niet. De boxen hebben hier nog nooit problemen mee gehad, met welk image dan ook.
Tonskidutch Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 welke instellingen... poe? move /var picons epg cache fixed mount (24:7) ipv automount (dus temporair aanwezige externe) timeshift opname lokatie zelf gelinkte mappen op de NAS UPnP heel veel mogelijkheden. vaak helpt het opnieuw flashen en aandachtig instellen van je nieuw image oveigens ik zou ook nooit mijn NAS uitzetten... maar dat is mijn stroomrekening ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen