Ga naar inhoud


Het gesprek waar is die zender?!


rolandroland

Aanbevolen berichten

Op het overzicht welke kanalen je van Canal Digitaal hebt staat ook Het Gesprek te ontvangen is.

 

Welke kanaal zit deze zender?

http://www.canaldigitaal.nl/zenders/canaldigitaal-zenders.aspx

 

Verder had ik een vraag als je kanaal 23 intikt dan is die er niet. Waarom zet CD deze niet in normale volgorde neer? Hier en daar worden er nogal wat kanalen overgeslagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat leuk in 2008 is die zender al verdwenen!

 

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/het-gesprek-staakt-uitzendingen-via-satelliet.aspx

 

En nog steeds 2 jaar na dato wordt die nog gewoon in het overzicht vermeld! Heeft CD hier voor een andere zender in de plaats gezet?! Of hebben mensen met het basis pakket gewoon nu een zender minder! Vind dit waardeloos, lekker reclame maken en vervolgens niet aanbieden!

 

Waar hij nog gewoon tussen staat of CD verwijderd hem nu snel nog eventjes: http://www.canaldigitaal.nl/zenders/canaldigitaal-zenders.aspx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Zijn er ook goedgekeurde HD ontvangers welke een draaibare schotel kunnen bedienen?

Ja de Mvision HD400s die heeft diseqc en usals en is hier aangesloten op de motor.
Deze ontvanger kost ca 110 €uro

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

Citaat:
Doek valt voor Het Gesprek

Update: donderdag 19 aug 2010, 22:57

 

Televisiezender Het Gesprek stopt morgen met uitzenden. Volgens de initiatiefnemers zullen de bewindvoerder en de grootaandeelhouder het faillisement van de zender aanvragen.

 

Het Gesprek, dat interviewprogramma's uitzendt, vroeg een week geleden uitstel van betaling aan vanwege tegenvallende inkomsten. Dit was een gevolg van het zeer kleine aantal kijkers dat de zender trok.

 

De televisiezender werd opgericht in 2007, als iniatief van Frits Barend, Ruud Hendriks en Derk Sauer. Begin 2009 trad Harry de Winter toe als aandeelhouder

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

In het blad visie wordt de zender nog gewoon vermeld! Zij weten nog vast niet dat ze failliet zijn. Trouwens op de EPG kon ik ook de programma's zien die normaliter uitgezonden werden. Na dat ik de zender heb gewist kan ik hem niet meer terug vinden. Kennelijk zit er nog wel een signaal op maar wordt het niet meer actief aangeboden?

 

Dan nog even een vraag: UPC en Essent hebben de zender later vervangen door EuroNews. Hebben andere kabelnetwerken dat ook gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...