Littlesat Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Ik vermoed zelfs dat ze een zender of 8 zoeken en binnenkort nog een hele transponder gaan omzetten naar MPEG4/DVB-S2... Dan is er weer plaats voor wat nieuws (ECV Live 1 HD, RTL8-HD) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Zouden de heren technici daarginds werkelijk zo slim zijn? Gezien de historie van -en de ervaringen met dit bedrijf denk ik toch van niet,maar laten we het hopen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Ik geloof dat we voor de deelnemers van deze thread ook een eigen TV-zender moeten starten: "Het Gelul!" :D "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gerard 76 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik geloof dat we voor de deelnemers van deze thread ook een eigen TV-zender moeten starten: "Het Gelul!" :D Daar hoor jij dan dus ook bij @ all: We raken behoorlijk off-topic. (ik ben daar zelf ook debet aan geweest ) Aangezien er niemand meer een zinvol bericht plaatst over Het Gesprek, en bovendien de vraag van de TS al is beantwoordt, sluit ik deze draad maar...
Aanbevolen berichten