rolandroland Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/hdtv-pakket.aspx Staat dat geen asterisk bij dat Nederland 1, 2 en 3 vrij te ontvangen zijn. Maar op deze link wel weer: http://www.canaldigitaal.nl/zenders/canaldigitaal-zenders.aspx Zijn de zenders nu wel of niet vrij te ontvangen? Het lijkt er op dat deze zenders FTA zijn?! Dat denk ik haast wel niet zal wel een Smartcard van CD benodigd zijn?
vGnp Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Origineel bericht van: rolandroland Het lijkt er op dat deze zenders FTA zijn?! Dat denk ik haast wel niet zal wel een Smartcard van CD benodigd zijn? Zijn FTV. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
rolandroland Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2010 Free To View, weer wat geleerd!
satwave Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Met een seca 2 kaart geen licht op die kanalen hier. Dat betekent nog steeds seca 3 kaart aanschaffen en maandelijks 5 euro extra overmaken vermoed ik. Mvg.
Gast aart44 Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Origineel bericht van: satwave Met een seca 2 kaart geen licht op die kanalen hier. Dat betekent nog steeds seca 3 kaart aanschaffen en maandelijks 5 euro extra overmaken vermoed ik. Mvg. Fout je hoeft zelfs geen abonnement te hebben alleen een geregistreerde seca3 kaart.
rolandroland Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2010 Blijven deze zenders gratis of gaat VVD/PVV hier flink in snijden.
Gast aart44 Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Origineel bericht van: rolandroland Blijven deze zenders gratis of gaat VVD/PVV hier flink in snijden. Je zou het eens aan Rutte kunnen vragen niemand die dat hier weet.
vincent1971 Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Origineel bericht van: rolandroland Blijven deze zenders gratis of gaat VVD/PVV hier flink in snijden. Vraag het eens aan het CDA. Ik voor mij denk dat er zo wie zo 1 zender zal sneuvelen of 2 en de rest wordt reclame vrij. Seca 2 kan je geen Nederlandse HD zenders mee zien. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen