AcademyStar Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Jongens... wat is nou zo interessant aan deze positie een paar lelijke zenders waar je niets aan hebt... dit is een doeie positie, arabsat is dom bezig,,,die lanceert elke dag een nieuwe satelliet, maar niemand heeft daar belangstelling voor. heb laatst een artikel zitten lezen over de nieuwe baders.. badr 4, is nog niet eens voor de helft gebruikt badr 6 is nog maar voor 40% in gebruik genomen en toen hebben ze een nieuwe mega grote satelliet badr gelanceerd, en daar zit nog bijna niets op...en het lijkt dat het een tijdje gaat duren voordat daar echt iets op komt... heel waarschijnlijk niet...dus veeeel meer aanbod dan er vraag is...daarnaast heb je die ellendige positie 30.5 oost arabsat 5A...daar heeft echt niemand wat te zoeken en wat gaan ze doen, nog een extra positie inzetten 20 oost.. hoe dom kan je nou zijn? echt triest...ze moeten wat doen met het geld... nou het moet volgens mij niet gekker worden
Terradon Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 Origineel bericht van: AcademyStar Jongens... wat is nou zo interessant aan deze positie een paar lelijke zenders waar je niets aan hebt... Hoi, Denk dat je het punt een beetje mist, ik ga niet voor anderen spreken maar voor mij is het altijd weer een kick om te zien wat ik uit mijn installatie kan halen....beetje de grenzen opzoeken en proberen mijn schotels zo optimaal als ik maar kan uit te richten....of dat nu een sat is uit de Arabische wereld of uit Amerika maakt voor mij althans niet zo gek veel uit, soms kom je wat tegen waar je vaker naar gaat kijken maar meestal blijft het bij wat transponders vergelijken en soms het aantal kanalen die je soms wel en soms niet kan pakken.....kijken doe ik op de astra,s met over 90% signaal en signaal kwaliteit.....das mijn regen reserve zullen we dan maar zeggen Groetjes.............
Gast sattaz Geplaatst: 13 augustus 2010 Geplaatst: 13 augustus 2010 @AcademyStar, Wat ik wilde schrijven heeft Terradon al perfect verwoord Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen