lucdec2 Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Ben al een tijdje bezig met een enigma2 ontvanger. Ik mis hetvolgende, in vgl met enigma 1 : 1. Een menuslot, zodat kinderen of "spelenden" de box niet kunnen ontregelen 2. een verdwijnslot, waarbij je een map met bepaalde inhoud onzichtbaar kon maken 3. Een pop mail client, de imap client onder enigma2 werkt wel, maar niet altijd. Ik heb dus 4 mailboxen, allemaal bij gmail. de eerste 3 zijn niet zo groot en werken perfect op de dream. De 4e krijg ik niet aan de praat. Ik kan enkel denken omdat 'm te groot is dat hij niet werkt. Heeft iemand hier ervaring mee? 4. een "manual install" menu, zodat je zelf eens iets manueel kunt installeren. Ik heb al verschillende images geprobeerd, doch bovenstaande vind ik nergens terug iemand suggesties...
hemertje Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 1 en 2 zijn standaard niet aanwezig, dus iemand zal het moeten maken, 3 heb ik geen ervaring mee, 4 zie je menu - setup - software management - install local extensions DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Littlesat Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 3 zit niet in Enigma2... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen