remo Geplaatst: 9 augustus 2010 Geplaatst: 9 augustus 2010 Ik heb in mijn Rebox een loader van HD freaks zitten. Deze wil ik eruit hebben en dan weer de normale loader erin zetten. Maar ik krijg hem er niet uit. Ik ben bezig geweest met AAF en deze maakt wel verbinding maar er gebeurd vervolgens niks. Ook kan ik het ID niet meer veranderen. De loader van HD Freaks is er destijds met een usb stick opgezet Iemand een idee? Groeten Remo
remo Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2010 Het is gelukt Mischien handig voor een ander. Copy de bestanden ubootflaserOrg.app uflasherHDbox.app urecoverAT.app Deze bestanden zitten in de map AAF en deze zet je op een usb stick. Druk vervolgens de usb stick voor in de tuner en start AAF. Nu kun je de tuner flashen zonder dat hij verbonden moet zijn met een netwerk. Je moet de tuner nog wel met een rs232 kabel aan je laptop hangen. Groeten Remo
Dagoe Geplaatst: 10 augustus 2010 Geplaatst: 10 augustus 2010 Origineel bericht van: remo Het is gelukt. Dat is mooi, eindelijk weer eens een goed bericht op het forum. Bedankt ook voor de heldere uitleg hoe je het hebt opgelost. Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200HzMesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand) Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas Schotel: 65 cm met dual LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen